Kontrollrummet

Olsbergs engagemang i Studioforum

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Håkan Nilsson

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 839
  • I´m a Fender bender from space.
    • Visa profil
AFs spelpolare o låtskrivare vill inte släppa den fritt på nätet, pga att den är skyddad med upphovsrätt, ungf nåt sånt. Han vill kanske försöka sälja den innan de lägger ut den på nätet, såna krejer som inte vi andra bryr oss om.

Skäll på mig i stället, det var jag som fick höra låten och sen skrev att AF verkligen gjort en inspelning. Jag tvivlar inte. Och mig har AF skällt ut och kallat det mest jävliga man kan tänka sig, men nog har han gjort en inspelning. Hur svårt är det egentligen att spela in en låt? Det är ju ingen månlandning jag påstår att han gjort.
Såga min Kura skymning nu...
Varför ska man älska den man ändå aldrig får?
Karin Boye (eller?)


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
jag upprepar mig: förklara gärna varför du joinar detta forum då du uppenbart tycker att vi e skit?
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
yeah yeah mr teaser fattar du inte att vi vill höra dina alster istället för ditt snack???

Det är totalt ointressant för mig vad du och dina anhängare vill höra men det kanske inte gick in.

mr. analogfreak, jag har inga anhängare jag talar för mig själv så skärp dig nån gång förihelvete och sluta snacka om stim och radion osv osv utan lägg upp ditt material här en gång för alla, du har ju bevisligen ett enormt behov att att få världen, må den vara liten eller stor, att få reda på att du gör musik, sluta svamla och lalla som du gjort sista veckorna och låt oss få höra materialet, jag lovar dig att ingen skulle varken såga eller hylla baserat på din infantilt dumma framtoning som i sig bör finslipas (det är aldrig försent) utan ärligt säga vad man tyckte!!!


Utloggad Analogfreak

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 378
    • Visa profil
Att jag är här är nog en tvångshandling för att jag vill ha koll på skiten ni kastar på mig.


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
du låter neurotisk - det är inget annat än synd om dig! Man kan inte bli arg på den som inte är kry. Sköt om dig af.
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
Att jag är här är nog en tvångshandling för att jag vill ha koll på skiten ni kastar på mig.

 :lol: du har ju ett visst mått av självinsikt, men glöm inte att det var du som startade alltihop, kastade första stenarna liksom, pallar du att se dig själv i spegeln och säga förlåt???


Utloggad Analogfreak

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 378
    • Visa profil
Jag har inga problem att be om förlåt när det är befogat.
Ska jag be om förlåt för att jag inte la upp upphovsrättsskyddat material eller vad tänkte du?


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Eller så köper man låten :)
Var?

Kanske för att du häller ur dig sådana saker och sedan inte täcker upp för det. Bara en gissning.


Utloggad tsmalmbe

Jag låser ämnet för det handlar inte mera om Studioforum överhuvudtaget.

.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.