Kontrollrummet

Forumfestival 16 - Hyllning/klagosång - RÖSTNING

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

asti

  • Gäst
MaxB - You are gone  Sköna harmonier som skapar en fin stämning. Inspelningen har en del störningar, som
                              drar ner helhetsintrycket.
Hellfog - The Petrusion Horse of  Facebook Saga  En del fräcka ljud, men säger mig i övrigt inget särskilt. Kort låt.

Gurano & Mahan - Hate you, hate myself  Rätt snygg inspelning och kompetent framfört, men tycker inte låten har några sköna harmoniföljder
                                                         och engagerar inte.

Wernborg - När vi finner varann  Snygg refräng, skön "arpeggio"-synth. Bra arr och produktion. Känns lite 80-tal....

Carl Cardello & Annors - Jag har förtjänat lite sol  Klämkäckt och fint arr, men lite för marschaktigt för att det ska tilltala mig. För högt solo.
                                                                   Kul trumpet med sordin.

Dividend & Marre - Du är min vår  Fint pianospel och bra sång, men lite tvära kast i melodin ibland. Skönt violin-inslag! Mycket njutbart!

Mats - Varde snö  Snygg nergång vid "...var vi ska stå". Lite väl "stampig" takt, annars fantasifullt arr och skön "refräng".

Eddi - Greetings to music  Snygg inledning med orgeln, men hade inte väntat mig riktigt den takten. Fint när gitarren kommer in.
                                       Fyndig text. Skön låt!

morgonte - Kärlekens vardagsrum  Rolig dansbandspastisch! Skön steel-guitar. Plugg? Bra arr och prod! Något Helen Sjöholm skulle kunnat gjort med BAO.

Egghuvud - Poet genious  Jättebra sång och refräng med rejäl hook! Lite mycket kakburk i trummorna kanske. Aningen för repetitiv tycker jag nog...

Tycker det var svårt! Jämnt startfält, men efter några lyssningar har jag ändå bestämt mig att det får bli så här

5 p - Dividend & Marre - Du är min vår
3 p - Eddi - Greetings to music
1 p - Wernborg - När vi finner varann


Utloggad Fuzzbub

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 598
  • Gitarrspelande protopunkdiggande exilnorrlänning!
    • Visa profil
    • AboutHen på Soundcloud
Ett jämnt startfält så det blir svårt att dela ut poäng!   Gallrade ut en efter en i winamp och dessa tre blev kvar: 

5p.  Eddi - Greetings to the music.     -Må vara kvickt ihopsatt men det är bra -och vilket trumljud sen!  *Gillar!* 
3p.  Wernborg - När vi finner varann.  -Snyggt som alltid och början är grymt bra!  Sen kanske det är lite för mycket schlager men ändå.    ;)
1p. MaxB - You are gone.                 - Bra känsla och snygga harmonier.  Nice med munspel!  Skön låt men det behövs lite mera tyngd i produktionen!

Skulle gärna satt poäng på Carl Cardello & Annors - Jag har förtjänat lite sol också tack vare feelgood-känslan men den får min bonuspoäng istället!   :)   /JEH
"Vi simmar alla i samma båt" - Refaat El Sayed


Utloggad martinm

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 684
  • What you hear is what you get
    • Visa profil
  • Soundcloud: osbreborn
Här kommer poäng från mig. Motiveringen är den samma för alla bidrag som får proäng. De är charmiga och det finns något som tar tag i mig.

5 p - Carl Cadell o Annors
3 p - Hellfog
1 p - Eddi

/martin :P
Mina projekt 'the fat martin' och 'Herr Hundhufvud Metal Orchestra' kan man hitta på Spotify, Youtube o typ alla andra streamingtjänster. Var unik o lyssna idag - nästan ingen annan gör det.


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Jisses vad sömnigt. Falsksångsfestival? Väldigt dålig självkritik vi (även jag) hade denna gång. Brist på tid kanske för en del, andra sjunger helt enkelt inte bättre. Nu är ju låtarna presenterade som färdiga och då får man hacka i sig recentionsomdömen snarare än feedback är min åsikt. (Som Jonnerstone satte på pränt i nån tråd för ett tag sedan.)

Carl Cadello
Snygg Motown-produktion. Lite för mycket Lilla melodifestivalen för att gå hela vägen i mål. Men med mer övning så sitter säkert sången också. Musikaliskt är det bra presterat.

Asti
Låter Asti. Varken mer eller mindre. Som någon tidigare sa så överraskar det inte, men det låter bra. Tråkig låt och produktion. En av startfältets två bidrag som sjungs rent.

Dividend
Ja, den här var ju inte ny. Det var ju iofs inte en regel i denna festival att det skulle vara opublicerat så det får väl gå? Småfalskt och "uttrycksfullt" här och där. En sån här låt ska sjungas fint. Brukar ju inte gilla när man sjunger "fint", men här tror jag på det. Plus för äkta violin.

Eddi
Krystad och falsk sång. Om man inte kan sjunga rent så tillför det inget hålla ut tonerna länge. Då måste man slå på attitydfiltret istället. Låten låter som några verser spelas efter varandra utan refränger eller annat som piggar upp.

Egghuvud
Forumets egen Paul Simon? Kulsprutevirveln sänker helhetsintrycket en del. Ingen skönsång men karaktäristisk. Tyvärr händer ingenting alls kompositionsmässigt.

Gurano & Mahan
Sagolikt rörig produktion med ett gitarrljud som överdoserat allt. Sjösjuka körer och falsk leadsång. Less is more ibland.

Hellfog
Lite fräck produktion. Otroligt fånig "sång". Det kommer ett synthriff i slutet av låten som helt slarvas bort. Det kunde blivit något av detta, men det blev det inte.

Mats
Hemkeyboard och GM-bankspop. Uttryckslös sång. Inte falsk, men lite osäker. Ganska tjatig låt som aldrig tänder till. Lite roligt ändå med "Centerfold"-delen i mitten.

MaxB
Sömnig Pink Floydkopia. Sången då. Jo, falskt och vingligt även här. Dov produktion och dessutom Mellotron som lök på laxen. Somnar om.

Morgonte
Mycket härligt låt om än vansinnigt mycket för lång. Fruktansvärt såsig produktion som tar ifrån låten hela dess värdighet. Tänk denna i Bo Kasperskläder, typ Söndag i sängen. Det vore nåt.  Andra låten utan påtaglig falsksång, dock framförd med stor försiktighet och hänglsen, livrem, skärp och helförsäkring och allt...

Wernborg
Vinglig och skitnödig leadsång, men annars självklart bäst i fältet. :)
Jag gillade inte någon av låtarna särskilt mycket men röstar som så här:

5p
Morgonte - för en bra låt.

3p
Carl Cadello - för en snygg produktion.

1p
Hellfog - för en bra idé.

Notera att jag inte bedömt huruvida man trovärdigt eller inte har hyllat resp. dissat. Det tycker jag inte ligger hos mig att bedöma.


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Falsksångsfestival  :lol:
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Ja jäklar, folk sjunger åt helvete :)

Vinner jag (vilket förhoppningsvis är låg sannolikhet för) så blir det instrumentalt! :D
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil

Ja, den här var ju inte ny. Det var ju iofs inte en regel i denna festival att det skulle vara opublicerat så det får väl gå?

Den är inte färdig heller :) Aldrig varit en regel att låt som varit utlagd på demosidorna inte får vara med, ni t o m vann ju med en sådan en gång? :D Håller på att lära mig spela pianot här. :D

Dessutom sjunger du falskare :D
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Nu är ju låtarna presenterade som färdiga och då får man hacka i sig recentionsomdömen snarare än feedback är min åsikt.
Känns det bättre nu när du "hackat" alla bidrag? :rolleyes:
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Aldrig varit en regel att låt som varit utlagd på demosidorna inte får vara med, ni t o m vann ju med en sådan en gång?

Tvärtom. Det är väl första gången som den regeln inte är med vad jag vet. Det brukar krävas att det tidigare inte publicerats. Typ den skrivningen.

Hmmm. Don't give a damn där ja. Hade den verkligen legat ute tidigare. Minns inte.


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Nu är ju låtarna presenterade som färdiga och då får man hacka i sig recentionsomdömen snarare än feedback är min åsikt.
Känns det bättre nu när du "hackat" alla bidrag? :rolleyes:

Nej.


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Aldrig varit en regel att låt som varit utlagd på demosidorna inte får vara med, ni t o m vann ju med en sådan en gång?

Tvärtom. Det är väl första gången som den regeln inte är med vad jag vet. Det brukar krävas att det tidigare inte publicerats. Typ den skrivningen.

Har aldrig sett den regeln, måste vara länge sen
Då kan vi ju diska alla mina bidrag i historien + 50 av andra :)

Citera
Hmmm. Don't give a damn där ja. Hade den verkligen legat ute tidigare. Minns inte.

Ja, utan sång av HM låg den ute. Säkert med annat namn. Ofärdig alltså. Som min :)
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Härliga omdömen Wernborg! Skönt med en överraskande frisk fläkt! Skitbra omdömen och roliga kommentarer. Jag kan föreställa mig hur dina ord lika gärna skulle komma från ett gäng producenter som ska hitta nästa stora stjärna då de går igenom bidrag efter bidrag! Tack för att du inte vänder kappan efter vinden, Wernborg!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Mats

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 234
    • Visa profil
    • Spenatstrand
Härliga omdömen Wernborg! Skönt med en överraskande frisk fläkt! Skitbra omdömen och roliga kommentarer. Jag kan föreställa mig hur dina ord lika gärna skulle komma från ett gäng producenter som ska hitta nästa stora stjärna då de går igenom bidrag efter bidrag! Tack för att du inte vänder kappan efter vinden, Wernborg!

Sluta fjäska.
Håller med om att återkoppling är att föredra än tystnad, dock tyckte jag den var mer cynisk än konstruktiv.

Jag behöver inte det, jag är bara en amatör och vet om det, sjunger inte klockrent eller mixar som ett proffs,
jag behöver mer positiv, konstruktiv kritik och man kan tala om att det låter skit på ett konstruktivt sätt.

Jag har nog missuppfattat det här med 'festivaler', trodde det var något vi gjorde i någon slags 'cybergemenskap',
men jag är väl för naiv som vanligt.
the amatör formerly known as flabb


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Mats: Tror maxb är ironisk? :unsure:
Du och alla andra kommer att hata mig när jag skriver mina brutalsågningar ikväll :D Ja, jävlar vad Wernis ska få! :D

Nädå, blir konstruktiva skriverier om jag förmår :)
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Hade inte för avsikt att vara konstruktiv. Låtarna är väl klara?



Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Härliga omdömen Wernborg! Skönt med en överraskande frisk fläkt! Skitbra omdömen och roliga kommentarer. Jag kan föreställa mig hur dina ord lika gärna skulle komma från ett gäng producenter som ska hitta nästa stora stjärna då de går igenom bidrag efter bidrag! Tack för att du inte vänder kappan efter vinden, Wernborg!
Sluta fjäska. Håller med om att återkoppling är att föredra än tystnad, dock tyckte jag den var mer cynisk än konstruktiv. Jag behöver inte det, jag är bara en amatör och vet om det, sjunger inte klockrent eller mixar som ett proffs, jag behöver mer positiv, konstruktiv kritik och man kan tala om att det låter skit på ett konstruktivt sätt. Jag har nog missuppfattat det här med 'festivaler', trodde det var något vi gjorde i någon slags 'cybergemenskap', men jag är väl för naiv som vanligt.

Till största delen är vi amatörer och det är bra om vi parallellt med alla tips som kan lära oss mer, kan ta såna här kommentarer. Här är det inte en utan alla som får en skopa och då borde det vara det lättare att ta det. Då vi lägger upp demos är det mer intressant med konstruktiv kritik men här upplever jag detta som en positiv fläkt att vi även kan få se det från Wernborgs sida.

Jag har redan förstått att jag är den som gillar min låt mest. Det är OK eftersom jag är den som lyssnar på den mest av alla och jag älskar låten.

Men denna diskussion bör vi fortsätta i diskussionstråden, eller hur?
« Senast ändrad: 20.02.2011, 11:23:43 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Wernborg: detta blev riktigt underhållande att läsa; framförallt för att det är skrivet av dej, som bland några andra, leder falsksångligan :lol:

Jodå, de flesta, även proffs-sångare lägger några suringar då och då. Det kan jag leva med, då klang och uttryck är viktigast för mej. De bidragen som stod för det röstade jag på oxå :)

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Håller med marre ovan om det hon skriver.

Asti - vacker text och vackra melodier, som verkligen låter asti.
Fint fifflat med fraserna på stråket :)

Dividend - Jättebra Dividend! Du har överträffat dig själv med denna! :)

Eddi - hörs att det är snabbt ihopsatt, lite slafsigt så där. Låten som sådan har potential vid ev. vidareutveckling. Och det hoppas jag, pga sången :) Hör knappt vad som sjungs! :D

Gillar trummorna starkt!

Gurano&mahan - gillade inte låten så mycket som jag trodde att jag skulle göra mtp vilka som står bakom.
Det är lite ZZ-top över det, och de är ju coola...
Solot är grymt!! :)

Hellfog - Grymt grymt!

Foolbaar - Kom precis på det dolda budskapet (foo baa) i mats bandnamn. :)

Falskt, falskt, och jag gillar inte sångmelodin så mycket...

Resten av arret funkar väldigt bra!


MaxB - falsksång. Mysig låt, att sitta och meditera till el dyl. :)

morgonte - låter lite dansband :unsure: Hootennany singer på 2010-talet :)
Stråket är schysst fixat!

Wernborg - falskt falskt, schysst låt i övrigt!

egghuvud - Cool låt som satans!

cc - skön låt. Riktigt kul med den lilla sångerskan där. :)

Poäng

- MaxB 5p
- Hellfog 3p
- egget 1p
« Senast ändrad: 20.02.2011, 12:07:30 by Dividend »
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Hade inte för avsikt att vara konstruktiv. Låtarna är väl klara?

Jag tycker du är bättre när du e konstruktiv! :wub:
Det är ju nog konstruktiv feed som varje låtskrivare väntar sig när den slänger upp en ny låt, och i detta fall så var det ju första gången dom flesta låtar sattes upp.

h.   johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Emlan

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 260
    • Visa profil
Kära festivalfolk,
jag har lämnat ett litet meddelande till er i Diskussionstråden för festivalen!
Så kan ni fortsätta diskussionen där, eller skapa nytt att diskutera! :)


Utloggad mixuz

  • lärling - men det går rätt trögt..
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 683
    • Visa profil
Generellt tycker jag låtarna är för långa..  men,men


5 P  mahan & gurano.. helt klart, bästa låt

3 p hellfog.. knäppt o kul

1 p maxb stämningsfullt..
'Jazz isn't dead. It just smells funny..'  F. Zappa


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Ok då har jag kommit fram till hur jag ska rösta.
5 points till MAXB - skön känsla jag gillar inte ljuden till 100 men tillräckligt - det där med falsksång bryr jag mig inte så mycket om vidare är det som så att den gode Maxen inte vill vinna haha nu finns risken

3 points till Asti som inte direkt överraskar med sin låt men den håller mycket hög klass även om jag tror att den kan bli liite liite bättre med en del pålägg.

1 point till Div och Marre för att de överraskar med en riktigt skön harmonifull låt som inte innehåller så mycket kineseri - violinen borde ju ha fått extrapoäng men som sagt jag tyckte det lät midi - hur dumt som helst.....
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Kon-Trollet

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 479
  • - ljudgud -
    • Visa profil
max - seg gäspare

asti - vårporlande fågelnånting

hellfog - oblygt morrande in your face - kul fräscht

gurano mahan - soul - skoj - ösigt

wernborg - njääee..nåt som blev över från 80-talet

cadello - gulligt, bra proddat, men bara för barn

divi marre - bellmanskt plonk å gnissel

mats - trampvänligt stampande på fläcken

eddi - mjoooo-sick, suck

morgon T - vispopens vantar runt min hals....

eggskalle - calypso ? glad benryckare


alltså tre kandidater : hellfog, guran,egget...hmmm..

får bli såhär:
egget (11)           -     5 poäng
hellfog (3)            -     3 poäng
gurano/mahan(4)   -     1 poäng

hoppas ingen blir ledsen, jag tycker om er allihopa, även när ni plågar mina öron !


// Troll-1


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
MaxB – You’re gone
Ja vad kan man säga...
Asti – När livet börjar om
Fin och skön känsla. Känner mig trygg med att jag vet vad jag får  - men saknar spänning i tillvaron.
Hellfog – The Petrution Horse Of Facebook Saga
Tungt
Gurano & Mahan – HATE YOU, HATE MYSELF
Shysst gäng - inte jättespännande men bra jobbat grabbar!
Wernborg - När vi finner varann
Svag röst - för mycket repetition av ord och refränger.
Carl Cardello & Annors – Jag har förtjänat lite sol
Rar låt - inte så spännande
Dividend & Marre – Du är min vår
Den berör
Mats – Varde snö
Tycker om underfundigheten i texten
Eddi – Greetings to music
Fortfarande bra tema. Lite osäker röst. Tror denna blir bra om du får mer tid på dig att fixa den.
morgonte – Kärlekens vardagsrum
Jag faller för den här men förstår inte riktigt varför, den är så smörig. Ändå tilltalar helheten.
Egghuvud - Poet Genious
Känner att denna skulle bli bra om texten vore tydligare så man hör vad som sjungs.

5p - morgonte – Kärlekens vardagsrum
3p - Dividend & Marre – Du är min vår
1p - Mats – Varde snö

Tack för alla bidrag jag lyssnat på många gånger!

« Senast ändrad: 22.02.2011, 17:37:57 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Mats

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 234
    • Visa profil
    • Spenatstrand
Har tyvärr bara lyssnat igenom två ggr pga för lite tid inför ÖS, så kanske skulle tyckt lite annorlunda om jag lyssnat 4 ggr, eller 8 ggr..

1. MaxB: fin start, sköna vanliga harmonier, sången bra, fast lite svengelsk, lite svajig på några ställen men inget som stör här heller. Munspel, aj inte min bag i sån här musik. Lite för enformig.

2. Asti, fin stämning, bra ljudande, bra text, men lite tråkig

3. Hellfog: stökigast, vet inte vad det är, hade platsat bra i märklighetsfestivalen kanske. Kreativt men inte så njutbart att lyssna på, jo sista halvminuten.

4. Gurano/Mahan: här rockar vi på, melodin låter bekant. Skön stämsång, versången en aning låg. Vers jmf med refräng lite för lika på nåt sätt.

5. Wernborg, refrängen snarlik Kärlekens tunga med Eldkvarn, fast i Noisetappning.  Skönt synthhackande, lite svajig verssång, hade legat bra till för maxpoäng i en 80-talsfestival. Kändes lite lång, kanske bryggan skulle kommit lite tidigare.

6. Annors/Carl Cadello, käck låt, bra text men skulle jobbat lite med fraseringen, blir lite hackig sång. Jag har bara ett litet beiget gitarrsolo här så bör väl få rösta på denna?

7. Dividend+Marre, låter bra detta, sången nära, lite smackande ljud kunde mixats bort, lite falsk emellanåt men inget som störde för mycket, pianobasen lite knepig då och då, eller jag reagerade på den iaf. Fin stämning här med, gillade inte riktigt ljudet på fiolen, lite för genomträngande ljud, kanske skulle föredragit en cello.

9. Eddi, orgelljudet liknande det jag använde. Skulle jobbat mer på att få texten sitta, lite hackigt och lite falskt här med men stör inte.
Skulle föredragit lite mer ihopmixat rumsljud, t.ex rumsljudet på trummorna och orgeln som låter torrt, sen ett annat rum på guran. Lite tradig trumloop. Låter mer som skiss än färdig låt.

10. morgonte: smörigt och dansbandigt, kom att tänka på Gösta gigolo. Bra hantverk, bra text. Sången låter lite ansträngd bitvis, bättre på de svaga partierna.

11. Egghuvud, en aning stökig låt, otydlig sång. Bra sväng. Gurorna? kunde varit mer 'synkade' kanske. Lite enformig. Vem handlar texten om?

Jämnt startfält i mitt tycke, många har satsat mycket tid och lust och lagt ner energi det hör man.
Svårt att rösta, ingen direkt dålig...

5p låt 6 "Jag har förtjänat lite sol", härligt längtande klagan
3p låt 7 "Du är min vår" - fin, lite säkrare sång hade gett maxpoäng
1p låt 10 "Kärlekens vardagsrum"
- fin hyllning till vardagsrummet

the amatör formerly known as flabb


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Finns det någon sammanställning så här i slutet av röstperioden eller blir det en total överraskning när väl rösttiden går ut?
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad ChromaWoods

  • Sladdertacka
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 954
  • Every day is exactly the same
    • Visa profil
    • www.chromawoods.com
Finns det någon sammanställning så här i slutet av röstperioden eller blir det en total överraskning när väl rösttiden går ut?

Nej. Total överraskning. :) Såvida ingen annan orkar räkna.. Tror att alla röster har skickats in via denna tråd, alltså ingen har röstat via PM. I alla fall inte till mig.


Utloggad Emlan

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 260
    • Visa profil
Finns det någon sammanställning så här i slutet av röstperioden eller blir det en total överraskning när väl rösttiden går ut?

Nej. Total överraskning. :) Såvida ingen annan orkar räkna.. Tror att alla röster har skickats in via denna tråd, alltså ingen har röstat via PM. I alla fall inte till mig.

Jag instämmer :)


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Jag med.

Vem bryr sig om resultatet? :)

(Men kan nån länka till ställningen? :lol: )
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad carl cadello

Jag har räknat och jag ligger där jag vill ligga. Mitt i.  :D
Div du ligger en plats upp  :P


Utloggad Mats

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 234
    • Visa profil
    • Spenatstrand
Jag med.

Vem bryr sig om resultatet? :)

(Men kan nån länka till ställningen? :lol: )


Jag bryr mig - jag vill inte vinna ;)
the amatör formerly known as flabb


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Inte jag heller.. Man får ju inte ens pengar :D
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Inte jag heller.. Man får ju inte ens pengar :D
Va... är det så----
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad morgonte

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 153
    • Visa profil
Ultimat är att bli tvåa - nästan lika creddigt som etta, men utan jobb... :rolleyes:
If music be the food of love, play on. -William Shakespeare


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Ultimat är att bli tvåa - nästan lika creddigt som etta, men utan jobb... :rolleyes:

undra om du inte ligger risigt till för lite jobb...

 :D