1 - Ja alltså med risk för att bli grovt missuppfattad igen så menar jag så här: Jag menar inte att det är något annat man vill få hjälp med än mix mm. Det jag menar är, kommer mina tips leda till någonting. Blir alstret "färdigt"? Nu vet jag ju att färdigt kan betyda olika saker så den diskussionen lägger jag åt sidan.
2. Inga andra tror jag. Flödet återigen. Du brukar skriva att "Det här gjorde jag idag efter jobbet. Vad tycker ni" Typ så. Absolut inget fel i det, men jag tror det är därför jag inte frågat någon annan. Ok?
3. Definitiv är det så att många trådar från halvfärdiga aldrig flyttas över till färdiga. Själv känner jag inget som helst behov av att något som är klart ska finnas på färdiga. Hur andra tänker har jag ingen aning om.
4. Tandvärk är jäkla skit. Jag beklagar.
Tack så mycket. Nu häller jag upp en whisky.
5. Vad säger du. Ska vi fira detta med ett collab kanske? 
1. Tja återigen vad är färdig, när bestäms graden av färdighet? som jag ser det så är det alltid musikanten själv i fråga som bestämmer. OCH är man orolig på att jag inte lär mig så är det ju bara att jämföra de 1a alstren med de sista så hör nog alla att det är hästskillnader.
2. Du är lite för fixerad på flödet. Som det sagts i många andras trådar så spelar det ingen roll om låten är gjord på 10 eller 1000 minuter.
3. Nu finns 2 chatteringar bland demosar - för mig betyder ofärdig fritt fram att kommentera, och färdig att låtskaparen är nöjd efter sin förmåga - så nu vet du det

4. Vill oxå ha wirre men får inte dricka pga av penicillinet som ska ta bort det onda

5. Collab skulle vara kul men tror du att vi kan samsas i samma låda

. Olika stilar, ljudbilder och troligen olika förebilder/ideal?
Its your call - jag hakar på. Im ready when you´re ready!
Ha det gott
Gurano Tänkte att om ni nu vill höra att jag utvecklas lite jag med så kan man lyssna på denna skiten. Så vi kan väl lägga ner den här skiten med att fråga huruvida vi lär oss eller inte - alla lär sig hela tiden!

Gammal skit [mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/test9.mp3[/mp3]
Nu aktuell ONTska [mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/ONTska.mp3[/mp3]
« Senast ändrad: 05.02.2011, 00:55:17 by Gurano »
Kör hårt - så länge det ryker!