Forum > Färdiga produktioner
D.I.Y IKEA sitar
MaxB:
Eller kanske så här?
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 27.01.2011, 00:29:19 ---Nu har jag tillverkat ett kanadensiskt träplektrum, hihi - full fart mot nästa inspelning. Även den här har passerat tullen utan att stoppas, samtidigt som recensenterna och censuren sover. Det är bara att ösa på med buller och bång, totalt utan självkritik.
[mp3=200,20,0,left]http://boom.shivas.se/music/MaxB_GitarSitar_20110127.mp3[/mp3]
Angående målning så har min dotter paxat på att vara med och måla. Jag kan tänka mig brunt med vita kanter.
--- Slut citat ---
Färgen bryr jag mig inte så mycket om men det låter som om du skulle kunna ha en framtid i Bollywood suveränt.
Lazarus:
--- Citat från: MaxB skrivet 27.01.2011, 00:29:19 ---Nu har jag tillverkat ett kanadensiskt träplektrum, hihi - full fart mot nästa inspelning. Även den här har passerat tullen utan att stoppas, samtidigt som recensenterna och censuren sover. Det är bara att ösa på med buller och bång, totalt utan självkritik.
Angående målning så har min dotter paxat på att vara med och måla. Jag kan tänka mig brunt med vita kanter.
--- Slut citat ---
Kanon ju !!
Skaffa dig nu en turban och ett frånvarande ansiktsuttryck så har du en helt ny karriär.
/Lazarus
MaxB:
--- Citat från: Lazarus skrivet 27.01.2011, 08:22:45 ---
--- Slut citat ---
Kanon ju !!
Skaffa dig nu en turban och ett frånvarande ansiktsuttryck så har du en helt ny karriär.
/Lazarus
--- Slut citat ---
I ett ovanligt utfall av spontan okritiskhet, sa min dotter att jag borde börja göra filmmusik. :wub:
Wernborg:
Ajajaj. Det kommer bli en epidemi detta. KR invaderas av sitarer i varenda demolåt. :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida