Forum > Färdiga produktioner

The look of love

<< < (4/4)

Wernborg:

--- Citat från: Emlan skrivet 26.01.2011, 15:03:01 ---Det här är ju en alldeles fin cover på en så tjusig låt!!

--- Slut citat ---
Tack.

--- Citat från: Marruschkka skrivet 26.01.2011, 17:01:02 ---Mycket bra, framförallt sång och blås :rolleyes:

Kul att höra om dina gamla synder, och bra är de oxå :D

/Marre
--- Slut citat ---
Tack.

--- Citat från: Markus Broberg skrivet 26.01.2011, 19:06:39 ---Jag gillart. Älskar ljudbilden faktiskt:)

--- Slut citat ---
Helt autentisk replokalsljudbild.  :D

--- Citat från: Tokai skrivet 28.01.2011, 22:04:05 ---Sångerskan sjunger bra. Gillar dock inte arret, känns lite såsig. Originalet kan bara inte bli bättre.
Fast bättre popmusik har dock Burt Bacharach tillsammans med Hal David aldrig skrivit senare än dom låtar han gjorde till Dionne Worwick i mitten på 60-talet, ett album av helt makalösa låtar, varför har jag aldrig begripit. Kanske fick han en dos av LSD under den perioden men sen fick en snedtrip och la av och blev åter en medioker låtskrivare? Vem vet.

--- Slut citat ---
Ok. Originalet kan bli bättre. Tycker nog inte vi gjorde den bättre dock.

--- Citat från: mahan skrivet 28.01.2011, 22:15:42 ---Tjou W!
Detta ställer mig inför tvenne tankar.... to be or not to hear...
Tanken om att denna bandning är gjord loooong time ago, about männi jiärs ägöu... gör lyssningen intressant, trots att jag  vet att det inte ligerr till på dte sättet.
Ändå gillar jag sångerskan starkt, hon gör låten fin.... helheten e alltså GREAT!
Denna bandning gör att jag inte ställer låten högre än 8 av10, skulle detta vart en rikti egen låt så who knows.... eller var det?

Obbnäshälsning från Johan!

--- Slut citat ---
Hänger inte med riktigt. Skulle det varit bättre om inspelningen var gjord 1972? Nej det var en cover. Se Tokais inlägg ovan.
Kul att det ändå är GREAT!  :D

--- Citat från: Dividend skrivet 30.01.2011, 18:14:26 ---Det är riktigt bra med bruset och sången och låten också. (Och även de där saxarna eller vad det är som försöker konkurrera ut tjejen)

Har nog inte hört så skönt brus förr, hur fick ni till det? ;)

--- Slut citat ---
Äkta MD-brus.
Tack.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion