Forum > Färdiga produktioner

Clemens-End Of Time Dance version

<< < (3/4) > >>

Bribedant:
 :huh: um, basen i stereo? Jag får lite yrsel nu känner jag när de små trummskinnen i öronen inte jobbar i takt  :lol:

Clemens:

--- Citat från: Dividend skrivet 27.01.2011, 01:46:14 ---Inget jag skulle välja att lyssna på/köpa om jag bara fick se namnet på låten. "End of time Dance Version".

Men tycker det låter mycket mer gjutet än det mesta dansmusik som nånsin skapats. Vet inte om det där slöa introt går hem hos mig, känns mer som nåt sagan om ringen eller nåt :D Bra sjunget också.

Följande kan du hoppa över.
Jo, jag hade haft mer aggressiva synthar i både introt och så på vissa andra ställen som motvikt när tjejen avslutar en fras, fast det kanske inte funkar med det där typiska Clemens-ljudet. Jo, det hade funkat rätt bra, men blivit en annan låt.

Kompgitarr? :)

--- Slut citat ---

Tjena Divi!

Är ju något kluven till hela låten..och känns väl inte helt hundra, faktum är att det ligger tre olika gitarrer i all bröt..svårt att höra kanske  :D Men skall dra en vända till med mixen.. Tack! /C

Clemens:

--- Citat från: Bribedant skrivet 27.01.2011, 01:50:03 --- :huh: um, basen i stereo? Jag får lite yrsel nu känner jag när de små trummskinnen i öronen inte jobbar i takt  :lol:

--- Slut citat ---

Jobbigt det där med öronen, kanske borde kollas upp  :unsure: .. Ja mixen är i stereo.. :D 

Piddleton:
Blev mixen klar?

Fin låt. Ganska långsam men lite spänd, kanske. Sången ligger kanske lite lågt? Det är ju olika vad en låt mår bra av men här tycker jag att sången bör ligga i förgrunden. Snygga ljud och bra sång, för övrigt. Tumme upp.

Clemens:

--- Citat från: Piddleton skrivet 02.03.2011, 21:24:27 ---Blev mixen klar?

Fin låt. Ganska långsam men lite spänd, kanske. Sången ligger kanske lite lågt? Det är ju olika vad en låt mår bra av men här tycker jag att sången bör ligga i förgrunden. Snygga ljud och bra sång, för övrigt. Tumme upp.

--- Slut citat ---

Kul att du gillar! ja.. det var ett elände å mixa denna för mycket instrument antar jag..

Tack! /C  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion