Forum > Färdiga produktioner
Santiago
boanjo:
TACK!! för superlativen och konstruktivt tyckande.Vad gäller trummorna var detta första insp. med Roland Td-3 och Superior dr. och har ej lyckats ställa in anslagskänsl. i SD.(ändrat nivåer i midi efter insp.) plus att ljuden istort är oprocessade.Någon som anv. Superior med digital tr. och upplever en att det är lite skillnad på hårda/lösa slag?Sången lades innan låten arrades varav någon falsk ton.Ny tagning till veckan.Mera symfonirock åt folket!
MaxB:
Härligt drömskt, sen kommer sången som verkligen är svenskt som det kunde låta på musikfesterna då det begav sig. Svaga rim och skitnödig text (snälla ta min kommentar med ett stort skratt :D).
Jag fick den kommentaren från nån på ett annat forum, då jag frågade vad andra tyckte om gruppen Kaipa och tyckte det var klockrent uttryckt.
Jag gillar Kaipa och jag gillar det här har redan efter några verser accepterat det pretentiösa sättet att framföra texten. :P
Vilken stad kommer ni/du ifrån?
Eddi:
Lite mysko att höra svensk sång på en Genesis låt men bra fångat.
Bribedant:
--- Citat från: Eddi skrivet 15.01.2011, 05:28:54 ---Lite mysko att höra svensk sång på en Genesis låt men bra fångat.
--- Slut citat ---
Genesis låt :D Du tycker inte du generaliserar lite väl mycket nu.
Vad kallar du klassisk musik? Mozartlåt?
Bra jobbar boanjo. Mera av det här. Modigt med svenskan.
Eddi:
--- Citat från: Bribedant skrivet 15.01.2011, 06:14:21 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 15.01.2011, 05:28:54 ---Lite mysko att höra svensk sång på en Genesis låt men bra fångat.
--- Slut citat ---
Genesis låt :D Du tycker inte du generaliserar lite väl mycket nu.
Vad kallar du klassisk musik? Mozartlåt?
Bra jobbar boanjo. Mera av det här. Modigt med svenskan.
--- Slut citat ---
Jo det är möjligt
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida