Kontrollrummet

Mein - Ett flertal låtar

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Mein

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 305
  • Who loves ya, baby?
    • Visa profil
LÅTNAMN: olika
ARTIST/GRUPP: Mein
GENRE: Tribal/rock/instrumental
LÅTLÄNGD: differs
KOMPOSITÖR: Mein
PRODUCENT: Mein
TEXT: nada
INSPELNINGSÅR: 1996-2007
FORMAT: mp3


Vetetusan om alla kan kallas färdiga men dom lär inte ändras iallafall, slö som jag är. :)

www.elgura.se  <-- där finns dom. ursäkta för att jag inte länkar direkt.

/Mein
« Senast ändrad: 24.05.2007, 04:25:16 by tsmalmbe »
www.soundcloud.com/meter


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Lyssnar på en låt som heter "7080"

Grymt snygg progerock. Snyggt spelat o arrat. Låter väldigt färdigt detta material, finns det utgivet?
Är detta ett ONE MAN BAND eller är det en grupp?

Måste definitivt lyssna igenom flera av dina låtar,
great work!

h.  JOhan
« Senast ändrad: 23.05.2007, 23:58:52 by mahan »
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Mein

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 305
  • Who loves ya, baby?
    • Visa profil
Tackar! Allt är gjort av densamme trötte gitarristen. 7080 är väl en sorts sammanfattning av vad jag tagit med mig från den eran. En av de första skivor jag köpte för veckopengen var faktiskt Yes - Going for the one, och det har satt sina spår. :)

Verkligen kul att du gillar det! Tack!

/Mein
www.soundcloud.com/meter


Utloggad SYNTH

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 262
    • Visa profil
Tjena Mein! Som vanligt grymma låtar den första låten känns det "Yes" över verkligen, kul att ha dej här. :D

/Peo


Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil
hittar inte låten. Väldigt komplicerat om jag inte är helt blind. Ok, den till slut. Varför denna komplikation på hemsidan?
Lyssnar, jazzrock, typ. Inte min avdelning, tyvärr. Sorry. Det låter fläskigt och bra, coola blås hör jag nu. Synkoperna går som spön i backen. Och så lite mjuka, fina pads. Helt underbart, men ack så urtrist i mina öron.
« Senast ändrad: 25.05.2007, 20:47:47 by Tokai »


Utloggad SYNTH

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 262
    • Visa profil
hittar inte låten. Väldigt komplicerat om jag inte är helt blind. Ok, den till slut. Varför denna komplikation på hemsidan?

http://www.elgura.se/download.php?list.5


Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil

Utloggad Mein

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 305
  • Who loves ya, baby?
    • Visa profil
Tokai: Vetetusan om nedladdningen är så bökig. Antingen blå pilen direkt eller klicka på låten och sen blå pilen därunder. Din browser måste ha ställt till det för dig.

Låten. Tack för lyssningen! Dessbättre har inte alla samma musiksmak och detta verkade inte falla dig på läppen helt klart. För min del är monoton maskinell musik inte förstahandsvalet samt musik i stil med Modern Talkning. Det är dåligt på riktigt.

Tycker jag! :D

Peo: Tjena! Hoppas kunna leverera lite nytt snart. Har du lagt upp nåt nytt sen sist?

/Mein

www.soundcloud.com/meter


Utloggad SYNTH

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 262
    • Visa profil
Tokai: Vetetusan om nedladdningen är så bökig. Antingen blå pilen direkt eller klicka på låten och sen blå pilen därunder. Din browser måste ha ställt till det för dig.

Låten. Tack för lyssningen! Dessbättre har inte alla samma musiksmak och detta verkade inte falla dig på läppen helt klart. För min del är monoton maskinell musik inte förstahandsvalet samt musik i stil med Modern Talkning. Det är dåligt på riktigt.

Tycker jag! :D

Peo: Tjena! Hoppas kunna leverera lite nytt snart. Har du lagt upp nåt nytt sen sist?

/Mein




Utloggad SYNTH

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 262
    • Visa profil
Tokai: Vetetusan om nedladdningen är så bökig. Antingen blå pilen direkt eller klicka på låten och sen blå pilen därunder. Din browser måste ha ställt till det för dig.

Låten. Tack för lyssningen! Dessbättre har inte alla samma musiksmak och detta verkade inte falla dig på läppen helt klart. För min del är monoton maskinell musik inte förstahandsvalet samt musik i stil med Modern Talkning. Det är dåligt på riktigt.

Tycker jag! :D

Peo: Tjena! Hoppas kunna leverera lite nytt snart. Har du lagt upp nåt nytt sen sist?

/Mein



Hej där! Jodå du får kolla runt lite på demon så hittar lite. ;)


Utloggad Mein

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 305
  • Who loves ya, baby?
    • Visa profil
Update: Lagat lite trasiga länkar.

Peo: Ska jag göra!

/Mein
www.soundcloud.com/meter