Forum > Demolåtar
Gurano & Wernborg - Andas
Marruschkka:
Jättebra grabbar :D :P
Synd att det är nån tonart för högt bara, annars hade det varit skoj med sång här ;)
Let it be ;)
/Marre
Analogfreak:
Bra ackord du spelar. När du lär dig fler ackord så kan du utveckla det här till en harmoni.
Mixmässigt kommenterar jag inget eftersom det är tydligt att du inte lagt ner nåt jobb på den biten.
Fortsätt kämpa på bara. Det kan gå! :)
Eddi:
Det här blev ju riktigt häftigt med bägges grejor inkorporerade - kändes som en hissnande bilresa med öppet tak över amerikanska kontinenten med lite peruanska indanflöjtar emellanåt.
Bra colabbat - det trodde jag inte skulle bli av alls tänk så fel man kan ha :)
Gurano:
Jag tycker att vi ignorerar AF i denna tråd då han tydligen bara vill käfta!
eller hur KR?
Gurano
Gurano:
--- Citat från: equality skrivet 08.02.2011, 00:14:09 ---Bra och intressant co-lab man hör Guranos ande över det hela men samtidigt en tuffare passning med detta superkvantiserade synth- / rytmpålägget. Jag får lyssna lite mer imorgon och jämföra. Det här måste ju kunna gå att dansa till. Ja, kanske inte jag men pojkarna och flickorna. :rolleyes:
--- Slut citat ---
Jo det är kul när andra oxå lägger hand på grejorna :)
då blir det annorlunda och spännande
--- Citat från: Marruschkka skrivet 08.02.2011, 00:26:23 ---Jättebra grabbar :D :P
Synd att det är nån tonart för högt bara, annars hade det varit skoj med sång här ;)
Let it be ;)
/Marre
--- Slut citat ---
Tackar! Du får sjunga på nästa ;)
--- Citat från: Eddi skrivet 08.02.2011, 01:19:01 ---Det här blev ju riktigt häftigt med bägges grejor inkorporerade - kändes som en hissnande bilresa med öppet tak över amerikanska kontinenten med lite peruanska indanflöjtar emellanåt.
Bra colabbat - det trodde jag inte skulle bli av alls tänk så fel man kan ha :)
--- Slut citat ---
Japp fel hade du ;)
Tack alla för att ni tog er tid att lyssna och kommentera
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida