Som lycklig och tacksam vinnare (

) av forumfestival nummer 15 - Rythm o Song påbörjar jag nu mitt ärofyllda uppdrag som arrangör för nästa festival!! Chromawoods kommer att hjälpa mig med lite praktiska detaljer som att lägga upp låtarna när det är dags för röstning!
Jag har i odemokratisk anda bestämt tema,
temat är som följer:
Klagosång/låt eller Hyllningssång/låtRegler:På valfritt vis ska det framgå av låten huruvida Du/Ni valt att skriva en Klagosång/låt eller Hyllningssång/låt
Klagosång:Kritisera/Klaga/Gnäll över valfritt ämne/område/sak osv. Välj och vraka fritt!
Exempelvis något riktigt samhällskritiskt eller bara ett litet gnäll över något opassande väder osv.
Hyllningssång:Hylla/Avguda/Upphöj valfritt ämne/område/sak osv. Välj och vraka fritt!
Exempelvis en storslagen kärleksballad eller bara en liten tacksamhetstrudelutt över livets lilla goda osv.
Bidragen vill jag ha den 13:e februari(framskjutet datum) senast 21.00, skriv också med texten!
forumfestival16@hotmail.com
Hoppas festivalen faller några i smaken! (Jag har i alla fall tidigare märkt att gnäll har varit på temat i flera trådar.…………

)
Varmt välkomna att bidra!

/Emlan
P.S. Vid eventuella klagomål över festivaltemat, se då detta som en möjlighet till ett tjusigt bidrag! D.S.