Tjou Asti!
Igen en härlig garfunkel låt, och med det menar jag inte att du kopierar utan du har hittat en egen stil! Du vet att jag gillar stämmor så denna låt får ten pointz på den avdelningen! Acken sitter scmäck o arret annars åxå fint.
Mixen tycker jag att kunde vara mjukare, kolla med Yllets test att skära både "upp å ner".
Mixen känns nu lite kall o kanske lite komprimerad, har själv svårt att få tummen på "korrigeringsknappen".
Tror att du borde släppa aningen på kompressorn, den brukar ha tendens att höja på aningen oväntade frekvenser. Men det är bara Obbnäsguubens tankar, kanske nån kan slänga in bättre?
För att inte låta som halshuggning så ber jag att återvända tillkommentens begynnelse..... LÅTEN GILLAS! 
h. johan
Det är skönt att ha hittat en egen stil - Garfunkel, Lennon, Afzelius, Wiehe,....

Jag kanske omedvetet härmar sångstilar jag gillar.... vet inte....?
Vad jag vet är att jag aldrig kommer i närheten av någon av ovan nämnda sångare,
men det känns onekligen smickrande när ni gör jämförelser!
Det är balsam för själen för en trött snöskottande halvpensionär!
Jag har faktiskt varit ovanligt återhållsam med kompressorn, så där är jag lite förvånad.....
Mixen kan säkert göras en hel del förbättringar med, (även) där är jag fortfarande novis!
Får kolla det där med Yllets test att skära både upp och ner.
Roligt att du gillar låten!
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti