Forum > Demolåtar

mahan o Kati ---- TAKE THE 5:25

<< < (3/4) > >>

mahan:

--- Citat från: Guran skrivet 29.12.2010, 11:54:16 ---Hej Mahan Redigt skön låt du knåppat ihop
det känns som man är på väg hem i raska glada steg  :)
lite elgitarr fiplerier i bakgrunden på slutet av låten kanske skulle sitta fint
om du vill kan jag bidra annars fixar du det nog själv
men som sagt bara hojta
mycket skön låt  :)
mvh

--- Slut citat ---
Tjou G!
Vi bugar o båkkar å tar gärna emot lite gitarr "fipplerier" (nytt ord för mig  :lol:)
Som sagt är detta bara ett råutkast, så välkommen med i utvecklingen!

h.  johan

Eddi:
Min router har rasat så jag har ingen bra lyssning alltså kan inte kommentera mix och sånt men Kati hörde jag inte alls i laptoppen. Jag får lite Detroitkänsla över låten tufft amerikanskt alldagligt Brucan helt enkelt. 400-mannakören  ;) gick i alla fall fram väldigt bra kanske lite för bra jaja vem vet - ska du köra den här i Gula Villan månne - vore kul.

mahan:

--- Citat från: Eddi skrivet 29.12.2010, 21:03:22 ---Min router har rasat så jag har ingen bra lyssning alltså kan inte kommentera mix och sånt men Kati hörde jag inte alls i laptoppen. Jag får lite Detroitkänsla över låten tufft amerikanskt alldagligt Brucan helt enkelt. 400-mannakören  ;) gick i alla fall fram väldigt bra kanske lite för bra jaja vem vet - ska du köra den här i Gula Villan månne - vore kul.

--- Slut citat ---

Tjou Eddi!
Alldeles rätt, Kati hörs inte ännu, som sagt fortfarande i uppbyggnadsskede detta, hon ska nog komma med!
Om det ännu finns utrymme för mer musik så har jag faktiskt funderat  att jag kunde dra denna på Gula Willan, behöver gärna nån som huger i med bas och trummor och kompgura så tar jag acken på axeln och drar sången med stämmor!  :)

tack för lyzzning o komment!

h.   johan

hogge:
Men hörrö... Faan vilken kul låt Du/Ni har fått till här. Detta gör mig pigg & glad (och det behövde jag!)...

Tokai:
Kul, rivigt! Hoppas tågen går bättre i öst än här. Trodde jag skulle höra mer av Kati (din fruga?). Men hon finns väl nånstans i kören. Och gott nytt år!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion