Forum > Färdiga produktioner
Snabba Låten
Eddi:
J*klar i min lilla låda vilket sväng - jag fick Billy Idol-vibbar här (vilket jag inte vet om du tar positivt eller inte) jag gillade det i alla fall - och gjort nästan live :rolleyes: wow.
SNYGGT
Burnin Sven:
Tack igen, måste nog bara rätta lite för att med live så menar jag att den är inspelad och till meckad som vanligt spår för spår men live i direkt sändning. Det kan vara lite häftigt men samtidigt lite stressande i början iom att man känner krav att det borde gå undan lite så det inte blir för långtråkigt för den som eventuellt skulle råka slinka förbi. Men man märker snabbt om det är nåt som det är nån ide att göra klart för håller inte inspirationen till en hel låt på en gång eller färdig i som mest två pass så är i alla fall mina små alster oftast skräp.
Jag tror jag har fått till ett tjugotal mer eller mindre lyckade små stycken varav några hel eller lite halv färdiga på det sättet. Om inte annat så är det skoj och man träffar folk från hela världen.
Det är sent på natta nu så jag måste be att få återkomma med kritik på era alster en annan dag. Här är det full fart med snöskottning och livet som rusar förbi svärfar på sjukhus igen så det är full fart.
Ha det bra och God Jul och Gott Nytt år
MaxB:
Skönt gung.
Bra instrumentinsatser och härlig sång!
Bra närhet och mix.
Byt ut trumloopen så att större delen av låten har raka virvelslag på trean. Ger nog mycket bättre driv från trummisen så.
Burnin Sven:
Tack för svar och beröm. Testade men det blir nog två fyra i så fall och kanske nåt spökslag. Men jag gillar nog själva liret, soundet på trummorna kunde vara lite maffigare dock tycker jag personligen.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida