Forum > Demolåtar
Gurano - GoD JuL
Gurano:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 20.12.2010, 00:20:23 ---Vilke matigt sound du får till! Fast instrumenten är få fyller du upp ljudbilden som ett helt julbord. Jag hör tydligt knäck, lagom tempererad jullöl, gräddig ost, revbensspjäll, egen inlagd sill och ...en whiskynubbe...?
Mera sill, ost och spröda kex.
Ja, jag gillade det mesta utom kanske whiskyn då. Vid 77 s. ;)
--- Slut citat ---
Men whiskeyn e ju efterrätten! :lol:
--- Citat från: equality skrivet 20.12.2010, 00:23:36 ---Snygga bendgrejor där på slutet och gillar gitarrfiguren. Tjusigt men sång fattas. God Jul Gurano!
--- Slut citat ---
Jäpp sång fattas men jag sjunger ogärna.
Du får gärna sjunga på denna ;)
--- Citat från: Wernborg skrivet 20.12.2010, 00:30:01 ---God Jul Gurano.
Tjockt! :D
--- Slut citat ---
Tjockt = fett bra :unsure: B)
--- Citat från: Dividend skrivet 20.12.2010, 00:55:46 ---Ja, god jul Göran...
DEt behövs sång, annars en fullträff. Alla frekvenser är täckta ;)
--- Slut citat ---
Tackar tackar
Som sagt go´jul....kunde inte låta bli att lägga till lite cymbal å svag bastrumma nu :)
Gurano
Eddi:
God jul Göran och tack för den men det lär väl bli ... hm.... få se nu.... minst 6 låtar till innan jul :lol:
Harmonica mike:
Tack för den.Bjällrorna(läs klockspelet) ger ju en klassisk julfeeling direkt så godjul till dig också.
Mike
Kornstad:
Ja jösses ja. Det närmar sig med stormsteg och julklapparna är ännu inte helt klara!!
Skönt att softa lite till detta stycke då och få ner pulsen i hälsosamma varv igen!
Whiskey vid 77.... vet inte om jag orkar vänta så länge.
Skål och god jul....i förskott! :P
zorrow:
God Jul på dig och tack för den trevliga lilla julhälsningen. Det låter klockrent :P i mina öron.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida