Forum > Demolåtar

equality - Snöyra (inspirerad av JT)

<< < (5/5)

equality:
asti: Jo, jag är ett stort Magnell-fan. Gillar hans bildspråk och rimkonst. Guran är kanske alltför hysterisk och skall definitivt vara lugnare under sången, håller med dig. Tack för lyssning och bra feedb!
hogge: Hej din gamle rockräv... Jo, men som sagt ett mycket primitivt utkast. Ska försöka få till (klart) denna också vad det lider, nästa år kanske.  Thnx man!

Emulator:
gillar. riktigt fina gitarrkrmbuter, och det låter eq om det, ett tonspråk jag gillar. Sångmelodin känns ibland lite...uhm...uppenbar? Lite mer folktner skulle jag vilja höra, utan att egentligen fatta vad jag menar med det  :wacko:

equality:
Emu: Sångmelodin är kanske nåt som inte kom i första rummet här då gitarrövningarna var ursprunget men, men får se vad det blir. Thnx EMU!
Btw, lyssnade på din och Juliannas festivallåt häromdagen. Bland det bästa jag hört från dig och henne! Borde uppmärksammas mer. Hmm, kanske skriver nåt i den tråden. Lite postumt men ändå. Well done!

Emulator:
thanx =)

Bengan_gbg:
Galet lir! Finns ju en anledning till att man håller sig till basic-riff själv! Gott nytt EQ!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion