Forum > Demolåtar
equality - Snöyra (inspirerad av JT)
equality:
divid: Ibland, nåja, nån gång kan jag lira den felfritt. Fortsättning följer. Tnx.
Eddi: Kul! Tack!
Gurano: Bas, förlängning m m skall fixas. Tack!
drloop: Som sagt lite fusk här... Kul att den går hem! Tack!
Kornstad: Det är lite som att lära sig cykla. Slags motoriskt mer än musikaliskt minne varför jag är urdålig på att improvisera, g-solon brukar inte funka alls. Nån halvdöd ton här har jag "transplanterat" från ett annat parti. Klippt och dragit för tajta upp den något. Thnx!
zorrow: Ja några minuter ytterligare vore inte fel. Tack Z!
Tokai: Kanske är det lite Chet Atkins stard över den? Tror inte jag snott nåt men det skulle inte förvåna mig. Hänt förr. När man varit nästan färdig, ringer det nåt i bakhuvet... Weirdorock har jag testat men ingen direkt i sumpen. Kör hårt du med!
MaxB:Kul Maxen! Tackar särskilt!
Hemskt mycket hej, tack och God Jul!
Fuzzbub:
--- Citat från: Tokai skrivet 20.12.2010, 23:26:54 ---Oj! Fingerövning... Kunde jag spela så skulle jag bli glad! (ok, det var lite "fusk")
Tycker jag känner igen låten?
Ös på med låtar! Nu väntar jag bara på lite rock!
Kanske country-rock eller nåt irländskt rock med din speciella touch
--- Slut citat ---
Håller med till fullo! Jäkligt bra lirat och bra låt. Lite längre hade suttit fint! :) /JEH
equality:
Tack Fuzzbub! Det här är bara en kort skiss. Skall förlängas med några verser till.
MaxB:
--- Citat från: equality skrivet 23.12.2010, 17:36:43 ---Tack Fuzzbub! Det här är bara en kort skiss. Skall förlängas med några verser till.
--- Slut citat ---
Puh, sicken tur! Ett Gott Hjul!
equality:
Tack igen Max! God Jul! Kanske dags att damma av Demerts gamla "SJ, SJ gamle vän..." och sortera den ibland White Christmas, När Juldagsmorgon glimmar m fl.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida