Kontrollrummet

JulJam inspirerad av Equality

gäst · 4 · 689

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clavinova

  • Gäst
Blev inspirerad av Equality's senaste Morgon och satte mig i "studion" och gjorde muzac på en annan nivå, dvs amatörmässig.
Efter tre timmars snöröjning, är armarna lite som kokt spaggheti men här är årets juljam, lite cocktailmusik från 70-talet med Carlos Santana som ljudförebild.

.
« Senast ändrad: 19.12.2010, 22:02:54 by Jay Thomas »


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Ja snön är ooooootrooooolig jag ser hur det växer utanför fönstren och jag går o öppnar balkongdörrarna med jämna mellanrum så att det ska gå att ta sig ut när jag väl känner för att skotta (i maj eller nåt) Om din låt hade kunnat smälta snön hade jag dragit på de stora högtalarna. Nåväl låten då - keyboarden sitter  bra som vanligt basen är tajt och läcker sologuran är stolpig men det går framåt även där. Rock on mate :D
« Senast ändrad: 19.12.2010, 18:53:06 by Eddi »
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


clavinova

  • Gäst
Tack Eddi! :)
Härligt att höra att det går framåt. Detta var dock mitt sista bidrag på KR. Tack för den tid som jag huserat här men nu är det dags att gå vidare med annat i livet.

J T


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
 :wub:Sablar!  :( Hann lyssna en gång. Lät bra och naturligtvis inte amatörmässigt. Kom tillbaka!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves