Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Soft As Ice Featuring Guran
Eddi:
--- Citat från: equality skrivet 15.01.2011, 17:42:56 ---Tror inte jag lyssnat på slutversionen. Ledsen, men jag tycker något av den sköna ursprungsidén gick förlorad på vägen. Svårt att urskilja instrumenten nu. Exempelvis det sköna, vilsamma partiet innan den vansinniga nedgångan (där guran hänger på bra!) låter väldigt grötig. En mer avskalad mp3:a till min e-postadress plze! -_- :)
--- Slut citat ---
:) Jovisst men vad ska jag skala av - du gillar inte min oktavsjungning och uppenbarligen inte guran men du gillar att guran hänger med i nedgången - det blir klurigt Micke.
equality:
Ojdå, var jag så motsägelsefull! :o Nämen sång, piano, trummor, bas, kompgitarr... ej elguran (f-låt Guran), ej oktavsång, ej cello eller stråk.
Eddi:
--- Citat från: equality skrivet 15.01.2011, 19:54:06 ---Ojdå, var jag så motsägelsefull! :o Nämen sång, piano, trummor, bas, kompgitarr... ej elguran (f-låt Guran), ej oktavsång, ej cello eller stråk.
--- Slut citat ---
Okido vore kul att höra en mix från dig så jag sätter ihop spåren med rubbet i en zip och skickar över så får vi se hur det blir
equality:
Kan göra ett försök... :blink:
MaxB:
Kan bli intresant att höra vad eq gör med mix.
Jag tycker att alla instrument som är med från början gemensamt ska bestämma vilka som ska vara kvar då sången kommer in. Jag gillar att några tystnar helt och några är kvar men dämpar sig. Upplevde inte vid nuvarande lyssning att en sådan överenskommelse var gjord. :unsure:
Gillar låten. Sången, instrumenten inklusive gitarrerna har ett signum som är bekant, som jag gillar.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida