Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Soft As Ice Featuring Guran

<< < (2/15) > >>

Wernborg:
Congafillet som återkommer ibland skulle du kunna dämpa anslaget på. Lite väl "på" nu. Cellon kändes lite tveksam tycker jag. Kanske en mjukt distat elgitarr som kör samma istället.

En plockande akke vore nog inte fel till detta heller.

Snygga trummor.

Tycker inte heller du ska ta bort pianot. Bara hitta ett som låter roligare. Alternativt ett rhodes istället för mer 70-tal?

Gött. Jobba på!

Eddi:

--- Citat från: Wernborg skrivet 17.12.2010, 00:27:37 ---Congafillet som återkommer ibland skulle du kunna dämpa anslaget på. Lite väl "på" nu. Cellon kändes lite tveksam tycker jag. Kanske en mjukt distat elgitarr som kör samma istället.

En plockande akke vore nog inte fel till detta heller.

Snygga trummor.

Tycker inte heller du ska ta bort pianot. Bara hitta ett som låter roligare. Alternativt ett rhodes istället för mer 70-tal?

Gött. Jobba på!

--- Slut citat ---
Ok bra åsikter - får suga på dom - jag som gillade violan och pianot haha jaja så kan det va.
Tack för tyck Wernis :D

equality:

--- Citat från: Eddi skrivet 17.12.2010, 00:24:48 ---men det är ingen arpeggio utan en synth bara

--- Slut citat ---

Jag menar bara partiet mellan 01:47-02:22 när du mest kör på två toner på pianot ters och oktaven tror jag.  

Eddi:

--- Citat från: equality skrivet 17.12.2010, 00:33:02 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 17.12.2010, 00:24:48 ---men det är ingen arpeggio utan en synth bara

--- Slut citat ---

Jag menar bara partiet mellan 01:47-02:22 när du mest kör på två toner på pianot ters och oktaven tror jag.  

--- Slut citat ---
Ok jag lurades lite det ligger två syntar där den ena heter 3D Dune och den andra vet jag inte riktigt Warm Bath tror jag. Du är förbaskat duktig på att uppfatta nyanser Micke.

Dividend:
Om du fimpar cellon, är mycket vunnet..

Pianot låter som en xylofon... Riktigt bra kan detta bli! Tänker mig kvinnlig sång på det här :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion