Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Soft As Ice Featuring Guran
Gurano:
Kul med guran - blev bra, men jag tycker att sången är lite vass på sina ställen (kan ju vara mina lurar å trötta öron förstås).
Ha det
Gurano
MaxB:
Saknas bara bjällror så har ni årets jullåt!
Mysigt samarbete. Jag tycker vid första lyssning att det skulle vara mindre dist på sologura. Men kanske skära bort lite i basregistret på den. Eller placera den lite längre bak i rummet (något reverb)?
Skönt att höra samarbetet och kommunikationen mellan gitarren och låten i övrigt. Kul med partiet 140 sekunder in i låten. Tänker inte alls på hursången borde vara låg/hög så den har du fått till mycket bra. Den sitter där den ska. Mycket bra!
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 22.12.2010, 07:16:30 ---Saknas bara bjällror så har ni årets jullåt!
Mysigt samarbete. Jag tycker vid första lyssning att det skulle vara mindre dist på sologura. Men kanske skära bort lite i basregistret på den. Eller placera den lite längre bak i rummet (något reverb)?
Skönt att höra samarbetet och kommunikationen mellan gitarren och låten i övrigt. Kul med partiet 140 sekunder in i låten. Tänker inte alls på hursången borde vara låg/hög så den har du fått till mycket bra. Den sitter där den ska. Mycket bra!
--- Slut citat ---
En JUL-special på beställning :D
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/SoftAsIceJul.mp3[/mp3]
Marruschkka:
--- Citat från: Eddi skrivet 22.12.2010, 20:16:23 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 22.12.2010, 07:16:30 ---Saknas bara bjällror så har ni årets jullåt!
--- Slut citat ---
En JUL-special på beställning :D
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/SoftAsIceJul.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
Fint grabs :P
Sedär, du fick till dina stämmor här! Gurans gitarr tillför mycket. Det är bara en passage som jag reagerar på, hur skarpt gitarren låter: 98 sek-108 sek, annars mycket bra alltihop!
God Jul :D
/Marre
Eddi:
Tack Marre
Ska göra som Guran säger vila denna ett tag så får vi se om det blir någon ny verre. God Jul.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida