Forum > Demolåtar
equality - Vinterdåren
equality:
--- Citat från: ydderF skrivet 05.01.2011, 22:59:48 ---Så där ja!!! Bra mixat dobro, EQ! :D
Och basen blev mycket bättre också.
Din vokal låter mycket närare och klarare.
Supert!!!
Tack för at jag fikk spela på'n.
--- Slut citat ---
Din dobro blev super-duper-bra! Ber om ursäkt för den dåliga mix jag skickade först och ditt spel fick mig att skärpa till rösten. Det är jag som skall tacka, tusenfalt.
Larsson:
vilken låt.. avskalat & laddat på samma gång, tycker denna är klar
skitsnygga harmissar på gitarrspelet, dobron tar det till level 2
tänker lite på harmissarna från film-musiken till flykten från new york
det är egentligen inte alls lika, mer en tänket tror jag
slutet på varge vända tänker jag på då
aja.. svammel ,svammel :rolleyes:
gillar denna mycket! :)
/edit) postar en länk till flykten från newyork låten: &feature=related
equality:
mahan: Glad att du tycker den funkar nu. Lite kallt för trummorna där..? :unsure: Thnx J!
karl: Jag som skall tacka. Kul att du kikade in. Thnx k.
Emulator: Hallå! Stämmer, gitarrflagioletter. Tyckte de bidrog till "ödsligheten" i låten. Håller med dig, tonarten jobigg att sjunga men gav viss frihet att gå upp på slutet. Tack för generös feedb på denna och allt möjligt ofärdigt jag lagt upp på sistone. :)
Larsson: :wub: Tack för länken. Inte hört denna filmmusik tidigare. Snyggt. Freddy lyfte denna.
Tack alla som lyssnat! Jag försöker en något torrare mix men det får bli när det blir nu när tidsbristens tidevarv är tillbaka.
Fuzzbub:
Hoy! Jag tycker att ni fått till det bra. Skönt låt med lite melankolisk stämning sådär. Dobro och kontrabasen passar perfekt och sången
är lite speciell men det gör det hela mer intressant tycker jag. Kan inte klaga på mixen heller utan det funkar fint! Bra jobb! /JEH
equality:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 09.01.2011, 12:58:38 ---Hoy! Jag tycker att ni fått till det bra. Skönt låt med lite melankolisk stämning sådär. Dobro och kontrabasen passar perfekt och sången
är lite speciell men det gör det hela mer intressant tycker jag. Kan inte klaga på mixen heller utan det funkar fint! Bra jobb! /JEH
--- Slut citat ---
Roligt att det funkar i dena öron. Nej, någon sångare har jag aldrig varit, förutom innan målbrottet :lol:. Blir någon kompromiss mellan det uttryckliga och försök till tonsäkerhet numera. Kanske därför jag mer eller mindre omedvetet mest håller mig till trubadurköret, där man "får" låta lite off pitch. Thnx JEH!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida