Forum > Demolåtar
equality - Vinterdåren
equality:
Wernis: Kul att du gillar. Sång-sång i s f prat-sång...jag ska testa. Risk för pannkaka. Thnx!
Divid: Ok, ska försöka ta mig samman och sjuuuunga. Nyckelharpa låter spännande. Har dock ingen sån plugg. Lite country är det nog också. Kontran borde ju kunna fixas. Konkurrerar kanske lite med rösten på några ställen. Kul att texten funkar. Tack Per!
mahan:
Tjou EQ!
Känner detta som en ny uppkomst av EQ.
Sången e inte lika känslofull som tidigare och kompet saknar hjärtat... sorry!
Hoppas du kan dra detta på nytt med samma gamla känsla,
känslan som gjort dina tidigare låtar till mina små pärlor!
Saknar mjukheten i din röst, den som mången gång gett mig tröst.
Men kanske.......
Har du nått en ny period
där musik o sång jag ej förstod.
En man som du, kan tänkas ju
får bättre fart, av en annan art
i musikens sköra värld.
Mycket du gjort, sitter ju som smort
själv fått ta del av den musiken.
Men allt går så fort, nyheter vid din port.
Men det du gjort har aldrig gjort mig besviken!
Låt icke denna lilla klagosång
störa din fina kompositörsgång
Obbnäsguuuben lyssnade...
igen en gång! :D
bra jobbat EQ, trots ny inlevelse sitter jag kvar i din funclub!
Ska bli jättekul att träffas i februari! :)
h. johan
equality:
mahan: :wub: Fint diktat! Jag blir inte riktigt klok på om det är sången + kompet eller låten som sådan du sågar. Ska testa ny sång, kanske den blir mindre "hjärtlös" då..? Nu har jag testat weirdo-genren tidigare. Låt vara att ynot bar upp det till 90% (http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=1017.0) men denna kanske bryggar över? Tycker därför inte att den är nån ny uppkomst. Tackar för att du ville engagera dig och det skall bli jättekul att ses! :)
Marruschkka:
Hej!!
Vilket snyggt gitarrplock, underfundiga harmonier som funkar kanoners till din pratsång. Jag vet ju att du kan sjunga snyggt, men här tycker jag det lämpar sej med din pratsång, det blir en innerligare ton och mening av det hela, så texten går fram ordentligt.
Mycket bra det här :rolleyes:
/Marre
mixuz:
Riktigt fin låt detta, med bra text.. . Det saknas inget i mina öron, förutom att basen
borde skruvas upp..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida