Forum > Demolåtar
Henrik - Halama
Harmonica mike:
Joo,,helt riktigt.Jag får ställa mig i skamvrån :) antar att jag är lite rostig på detta..
Okej,men är inte låten kortare nu? Jag lyckas bara få ned 15 sekunder så hela svänget finns inte med..Tänkte testa lite bas och nån rytm pryl för att se vad som händer med ditt alster.
Mike
bow35:
Testa igen. Jag får 92 sek både på kr spelaren och på nedladdning.
Min dator har havererat så illa att jag inte får igång den. Skall på lagning efter nyår. Planerar att jobba vidare på Halama med text och div. Är inte riktigt nöjd med stämman som kommer in efter 16 takter och håller på i 32 takter. Men grund chanten är bra och andra halvan av stycket är bra tycker jag. Har även som långsiktigt projekt att fixa med "Winter in Sweden". Funderar på att köpa en billig midikeyboard. Men som sagt allt efter nyår.
Harmonica mike:
Det är bra Henrik,kämpa på.Musik skall ju vara kul och inget tvång,allt har sin tid.Trist när datorerna säckar ihop..Håller på med helt nyistallering här så det kommer att bli annat ljud i källan så småningom :)
Nu lyckades jag av nån outgrundlig anledning få ned alstret i sin helhet,märkligt.Nåväl,testar lite snabbt så fort tillfälle ges..
Mike
bow35:
Ska bli spännande att höra.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida