Forum > Färdiga produktioner
Freddy och Guran :Apathetic FD : Maidisch
Tokai:
Hej!
Vet noll om hårdrock. Borde ta en djuplodning som jag gjort med Depeche Mode nyligen.
Så vad ska jag säga?
Är det ok om jag bara ha lyssnat?
Du är otroligt mångsidig och kreativ som få, men sången uteblir ofta. Visst kan du väl sjunga väl? Om inte annat finns här många bra. Synd att freddy tog bort sin sång, kanske andra kan haka på, tänker lite på mahan...
freddy:
--- Citat från: Guran skrivet 16.12.2010, 18:49:46 ---
--- Citat från: freddy skrivet 16.12.2010, 11:08:03 ---
--- Citat från: Guran skrivet 16.12.2010, 10:54:40 ---
Ja vad kul ! mycket spännande och se vad du kokar ihop
du får säga till om du vill ha bort någon gitarr eller vill göra något /n förändring
mvh ola
--- Slut citat ---
Av alla som lyssnat så har ingen sagt något, antar att det inte var någon bra idé :) Tar bort mitt försök, lycka till med låten!
--- Slut citat ---
nej jag har inte hunnit lyssna ordentligt än har bara kunnat småfjutta med en lapp. lägg upp den igen eller maila så jag kan lyssna på den
mvh
--- Slut citat ---
[mp3=200,20,0,center]http://www.lindbergmusic.se/demos/annat/apathetic.mp3[/mp3]
zorrow:
Oj, oj, oj vilket härligt colab ni har på G här. Freddys sång är kanon och låten i bästa Maidenklass. Nu får ni ta tag och göra klart så man kan ladda ner till i-Poden. B)
Ola:
--- Citat från: freddy skrivet 17.12.2010, 23:53:43 ---
--- Citat från: Guran skrivet 16.12.2010, 18:49:46 ---
--- Citat från: freddy skrivet 16.12.2010, 11:08:03 ---
--- Citat från: Guran skrivet 16.12.2010, 10:54:40 ---
Ja vad kul ! mycket spännande och se vad du kokar ihop
du får säga till om du vill ha bort någon gitarr eller vill göra något /n förändring
mvh ola
--- Slut citat ---
Av alla som lyssnat så har ingen sagt något, antar att det inte var någon bra idé :) Tar bort mitt försök, lycka till med låten!
--- Slut citat ---
nej jag har inte hunnit lyssna ordentligt än har bara kunnat småfjutta med en lapp. lägg upp den igen eller maila så jag kan lyssna på den
mvh
--- Slut citat ---
[mp3=200,20,0,center]http://www.lindbergmusic.se/demos/annat/apathetic.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
Hej Freddy kul att få höra lite sång på låten! och bra sång ide. bra jobbat mvh Ola
equality:
Tänker lite på Europe och The final countdown. Snygga harmisar och bra sång av Freddy :(
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida