Forum > Färdiga produktioner
Tokai - Minus 320 degrees Fahrenheit
Tokai:
equality
Inte svårt faktiskt. Midi är midi. Jag bara drog ner eller upp - minns inte origanaltonarten - men så att det passade låtens tonart. Lätt att göra i midifönstret ( i Cubase, vill säga)
Lätt, för att det är blues-solo och inte gör så mycket om vissa toner halkar efter.
Ok, ang medhörning, bra.
När jag läser ditt förslag till samarbete med Rattlesnake tänkte jag just säga att han inte så ofta kommenterar mina låtar och så--- pling så är han där, mysko
Tokai:
Hej! Rattle skrev just till eq att du förmodligen inte skulle dyka upp och så gör du det! Bra tajming!
Finemang att du gillar. Känns särskild bra då du ha bra kunskap i popens guldålder.
Du gillar inte sticket. Antar du menar refrängen? Är väl inte heller särskild nöjd med den. Svårt att överträffa bra vers. Vad gäller det engelska uttalet är jag lite brydd. Uttalar jag nåt fel? Vilka ord i så fall? Eller är det allmänt dåliga r (med tungan långt ner i gommen) - för jag har tänkt på det, tungan alltså
Samarbete? Du gör låten? Jag mixar? Vi får se...
Rattlesnake:
Hej igen,
ja, du har nog kommenterat alla mina låtar, jag bara någon av dina... :( Ska försöka bättra mig på kommenterandet öht.
Uttalet ja. Jag tror det framför allt är konsonanterna som är lite mjuka: t, d, n och r ska nog vara lite längre bak i munnen, w lite mera som o.
Colab? Ja, varför inte. Det är alltid utvecklande och kan bli riktigt bra!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida