"Nu är den klar och..."
Ja,jag väntar ivrigt på att ljudkortets all komponenter skall laddas in i datorn,,blev långsam denna process varje gång jag startar upp - då jag snålställt allt till förmån för musik/lir/mixprestanda.
Nu är det nära

Såja - nu åker vi:
Drog upp volymen REJÄLT efter rekommendationerna.Något hög orgel volym under första delen bättre sedan.Ja vad faen,första vändan gick åt till att digga..måste ta en sväng till.
Ascoolt med blåset!! Orgeln skulle kunna liraS LITE MER SVÄNGIGT ÄN ATT BARA AGERA LJUDMATTA..FÖRBANNADE CAPSLOCK.. Ursäkta svordomen men i ett sånt här skönt sväng vill man inte ha några störningar även om det bara är capslock grunkan,kommer det in nån i studion nu så åker dom på en snyting

Lite ojämn sångvolym också,orgeln tenderar till att vara lite obalanserad i volym här och där..Nu skiter jag i sågen.
Ruskigt svängigt detta Max,rusar till topp 5 på kr för mig.Visst liknelserna till "Black magic woman" är uppenbara,men vad gör det.Du har egna grejer i arret/liret så det jämnar ut sig ordentligt.Trummorna tänkte jag inte på så du har väl donat där.Kör du med nedstämd gura..?
Stående ovationer från Norrbotten bara så du vet,laddar definitivt ned denna.
Rock on mate
Mike