Forum > Demolåtar
Gurano - Pubertal portamusik
Gurano:
--- Citat från: mixuz skrivet 11.12.2010, 17:20:09 ---Ah den var bra. Lite catchy.. :)
--- Slut citat ---
Kul att du gillar
--- Citat från: bow35 skrivet 11.12.2010, 17:36:43 ---Ja den flyger fram. Varför inte börja med bara bas och trummor t.ex.? och liknande i mitten någonstans. Nu blir det allt på, från början till slut.
--- Slut citat ---
Jo den är pang på rödbetan, från 1-100 innan man hinner blinka. Får se om den utvecklas (i detta skick är den bara nyinspelad efter äldre version, med vissa modifieringar)
ha de
Gurano
Eddi:
--- Citat från: Gurano skrivet 11.12.2010, 17:07:40 ---Bra att den inte är för pressad - i mina lurar så hör jag svagt lite konstiga fnurror på ljudet, men det är väl tinnitusen som spökar :)
Tja den unga versionen av mig hade nog inte lika utvecklad stil som nu. Man får inte glömma att jag gjorde denna upphottade nyinspelning med mina moderna sound. Det är alltså inte min gamla portainspelning, men denna version bygger/härmar min grundidé ;) Kul att återanvända gamla ideer.
Gurano
--- Slut citat ---
Aha jag trodde det var den gamla versionen från portan - nyinspelning - då hade jag rätt den var gjord i tisdags :D
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 11.12.2010, 21:55:44 ---Aha jag trodde det var den gamla versionen från portan - nyinspelning - då hade jag rätt den var gjord i tisdags :D
--- Slut citat ---
Nope - den var gjord idag, kl 13.05
:lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida