Forum > Färdiga produktioner
1up-Sug Min Apa
DåligtGehör:
:D Ett tvetydigt mästerverk av den genialiska 1up. Man kan inte undgå att fängslas av 1up:s sätt att med enkla medel beskriva olika tillstånd i både mikro- och makrokosmos, men även av att 1up lyckas stå upp fär den svage utan att för den skull komma med pekpinnar och förbud mot dem som tycker livet handlar om nya handväskor eller fräsiga bilar.
Mer apa!
1up:
--- Citat från: DåligtGehör skrivet 23.05.2007, 19:47:33 --- :D Ett tvetydigt mästerverk av den genialiska 1up. Man kan inte undgå att fängslas av 1up:s sätt att med enkla medel beskriva olika tillstånd i både mikro- och makrokosmos, men även av att 1up lyckas stå upp fär den svage utan att för den skull komma med pekpinnar och förbud mot dem som tycker livet handlar om nya handväskor eller fräsiga bilar.
Mer apa!
--- Slut citat ---
Man bugar och bockar för den inspirerade och inspirerANDE kommentaren! :D Om jag tyder vindarna rätt här så bådar låten gott som ringtune! :D
Och visst lever jag som jag lär, ett antiliv, aktivt hukande för överkonsumtionens och det ytliga skaparnas fällor. :)
Väl mött i etern!
Wernborg:
Strålande.
:lol: :lol: :lol:
Nu går jag och planterar smultron.
Wernborg:
Kan inte sluta lyssna på den. Helt fantastisk. :P
1up:
--- Citat från: Wernborg skrivet 23.05.2007, 23:11:45 ---Kan inte sluta lyssna på den. Helt fantastisk. :P
--- Slut citat ---
Wow! :D Värsta connectionen vi fick tydligen, Wernborg. Kul att det diggas! :D
Den verkar ha någon form av hjärn-tjusande effekt? :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida