Forum > Demolåtar
Gurano - Silly song - EVOLVUS BIGGUS
Rattlesnake:
--- Citat från: Gurano skrivet 08.12.2010, 11:12:41 ---
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 08.12.2010, 11:05:24 ---Snygga akvareller me! Anade Jarlabankes bro på en bild? (Var ivrig amatörrunolog förr i tiden...)
--- Slut citat ---
Tack så mycket- roligt att höra :D
Njae - det finns ingen bild på Jarlabakes Bro. Om du tänker på ryttaren som rider? så är det ett fiktivt motiv för vilket höggravfält från vikingatid som helst egentligen. Men en bild som visar en informationsskylt jag gjorde till begravningsplatsen vid Broby Bro - är ju förstås Jarlabankes barndomgård...eller snarare den släktens ursprungsdomän (om det var den du tänkte på, vill säga :) )
Men ingen som vill joina å leka musik ?? ;)
Gurano
--- Slut citat ---
Nä, det var bild 30 jag tänkte på, som ju inte var en akvarell...
Det ser ut som att du har hittat en basist, men jag kanske kan vara med på något annat, men har inte tid denna vecka.
Och inte behöver Håkan bry sig om BPM när han spelar mot en bakgrund om han inte använder klick. Jag har själv jobbat en del över nätet med digitalporta, och det funkar lika bra så länge alla i projektet kör digitalt och har samma startpunkt. Värre är när någon kör med bandare, då får man sitta och försöka lista ut hur msek fördröjning och cent i pitch. Usch.
Gurano:
Aha bild 30! - nä det är bara en vilsen missionär på ett järnåldersgravfält med 2 runstenar som kantar en hålväg :D
Jarlabankes Bro innehåller inga gravar - bara resta stenar och runstenar.
Du kan väl sjunga eller nåt annat :D
Jag har ingen jättebrådska med den här - den har nu fått ett eget liv.
/G
MaxB:
--- Citat från: Gurano skrivet 08.12.2010, 12:23:19 ---Hehe ok då - vi snackar ditt jobb oxå då :lol:
Kul att du gillar i alla fall - tackar
Gurano
--- Slut citat ---
Mitt jobb är inte så intressant för andra. Men tillbaka till dina bilder. Jag är imponerad och menar inget illa men ibland sätter jag ihop lite för mycket av det jag ser på olika håll och här såg jag en lite absurd växling mellan två bilder där den första är positiv men klickar man på NEXT, så var det ingen glad överraskning...
Det dyker upp reklamfönster bakom kulisserna då man kommer till förstasidan.
Genererar det pengar varje gång ett sånt fönster öppnas? Kan det bli något?
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 08.12.2010, 14:49:20 ---så intressant för andra. Men tillbaka till dina bilder. Jag är imponerad och menar inget illa men ibland sätter jag ihop lite för mycket av det jag ser på olika håll och här såg jag en lite absurd växling mellan två bilder där den första är positiv men klickar man på nästa...
Det dyker upp reklamfönster bakom kulisserna då man går till din sida. Genererar varje sånt fönster lite pengar?
--- Slut citat ---
Jag trodde inte heller att du menade nåt ont! :lol:
Dessa växlingar är som livet i stort, sol-regn, liv-död, glädje-sorg :D
Jag är medveten om dessa fönster, men jag tycker inte om dem. Jag får inga pengar - det är bara nåt otrevligt ont jag får leva med om jag vill ha en speciell tjänst gratis, tyvärr.
/G
Gurano:
Jag lägger ner denna tråd - har ingen lust att starta ett nytt samarbete!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida