Forum > Demolåtar
Segla bort
Gurano:
Mitt tips är att du behåller spelaren i huvudet och bara byter ut mp3´n samtidigt som du skriver en blänkare att den uppdaterats i ett sista inlägg liksom.
Du kan även i 1a inlägget skriva datum för uppdatering så att alla vet.
Gurano
MaxB:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 08.12.2010, 14:24:15 ---...Blir det flera sidor svar kan man inte läsa samtidigt som man lyssnar, om spelaren bara finns i första inlägget? :unsure:
--- Slut citat ---
Joråå!
Man öppnar första sidan - dra igång spelaren - håller ner Ctrl och trycker på 2 om det är sista sidan i tråden, så öppnas en ny flik i webbläsaren med det man vill läsa.
Samma teknik om man vill svara samtidigt som man lyssnar.
Istället för Ctrl kan du klicka på sidan 2 genom att trycka ner rullen på rullmusen, så öppnas nästa sida i en ny flik i webbläsaren. How about that? Is'nt it nice!
MikaelEdebro:
Fick en skön feeling och testade lägga ett orgelsolo.
Sorry för den bekanta melodin som kommer i andra halvan, den bara kom! :P ;)
PS. Kul låt! :lol:
Harmonica mike:
--- Citat från: MikaelEdebro skrivet 09.12.2010, 14:12:41 ---Fick en skön feeling och testade lägga ett orgelsolo.
--- Slut citat ---
"Även du min Brutus.."
Jag var också på den med nåt knepigt lir men fastnade på de svarta..Nåväl,schysst med orgel till denna.Fast håkan hade väl nån lirare i bekantskapskretsen..Kul ide´dock och fräckt lirat.
Mike
Håkan Nilsson:
--- Citat från: MikaelEdebro skrivet 09.12.2010, 14:12:41 ---Fick en skön feeling och testade lägga ett orgelsolo.
--- Slut citat ---
Jäklar, det var riktigt jävla skitsnyggt spelat! Och helt läckert ljud... Bevisar att jag tänkt rätt, att orgel kommer att lyfta låten!
Det är nästan så att jag funderar på att lära mig filöverföring mellan portan och datorn. Det går att göra så. Man kan tex göra en liveinspelning, sen skicka spåren till nån med Cubase. Men det går även att göra tvärtom, peta in filer i portan.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida