Forum > Färdiga produktioner
Gurano & Asti - What am I supposed to do
Gurano:
Vad kul - man är iväg å dricker en drajja - å så får man go respons under tiden - tackar!
Eddi: Jo det finns en synth med lite basiga toner men jag tänker fylla på med en "redig" bas. Kul att du gillar.
Asti: Jo sång e önskvärt ;). Kul att du gillar.
Clemens: Du har rätt i att drumsen är för komprimerade - ska ändras. Kul att du gillar.
Wernborg: Jäpp bas ska till!
Har jag lite tur så bir det lite sång oxå
Tack alla för era tankar
Gurano
MaxB:
--- Citat från: Gurano skrivet 04.12.2010, 22:05:54 ---Vad kul - man är iväg å dricker en drajja - å så får man go respons unde tiden - tackar!
--- Slut citat ---
Läste fel och trodde att du var iväg och "drar en braja" men ser sen att du "drar en drajja".
Jag gillar idén här och kanske är det första gången jag hör stämningar åt svensk spelmansmusik eller svenska 70-talsgrupper som närmade sig den svenska folkmusiken.
Är det flanger som du gillar och ganska konsekvent använder på gitarr?
Jag gillar soundet men använder det sällan själv på gitarr.
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 04.12.2010, 23:38:50 ---Läste fel och trodde att du var iväg och "drar en braja" men ser sen att du "drar en drajja".
Jag gillar idén här och kanske är det första gången jag hör stämningar åt svensk spelmansmusik eller svenska 70-talsgrupper som närmade sig den svenska folkmusiken.
Är det flanger som du gillar och ganska konsekvent använder på gitarr?
Jag gillar soundet men använder det sällan själv på gitarr.
--- Slut citat ---
Näe brajja e inge för mig - du läser nog vad du vill läsa ;)
Jag har rätt många boxar till denna gura men ingen flanger faktiskt. Det jag nyttjar just nu för att få detta sound är bara en dist, en kompressor, ett korus, ett reverb och NoiseGate ;)
Kul att du gillar!
Ha det gott
Gurano
bow35:
--- Citera ---Näe brajja e inge för mig
--- Slut citat ---
Smaken är som baken :P
Välproducerat. Kanske skulle behöva nått spektakulärt utflippande.
asti:
Testade att lägga på lite sång....resultatet finns numera i trådhuvudet!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida