Forum > Demolåtar

karl - Won't lay me down

<< < (2/7) > >>

Harmonica mike:
Hej Karl.
Jag bugar och drar mig ödmjukt bakåt...Mycket stämnings fullt och vackert.
Kan inte komma med några inputs på denna.Förmår mig helt enkelt inte att kritisera.Ibland ska man bara lyssna och njuta,detta är ett sådant tillfälle.

STORT!

Mvh
Micael

karl:
tack mike...visst allt kan sönderanalyseras :lol: nää men visst allt behöver inte benas upp, det räcker bra med att lyssna...kul att du gillar men ska dra den några gånger igenom studion innan den är färdig...inte för pretto da?

tnx / karl

equality:

--- Citat från: Emulator skrivet 28.02.2007, 04:44:35 ---har lyssnat ett flertal gånger och blir helt gripen av låten....fantastiskt :o
....

--- Slut citat ---

Det är bara så med Karls musik.
Jättsnyggt arrad. Hört denna i en tidigare version och den har utvecklats helt rätt tycker jag.
Du har en förmåga att skriva om angelägna ämnen och återge dem med tyngd, allvar, medkänsla och
andra kännetecken för en sann konstnär.

stajo:
Hej

Ännu en skön låt!
Tycker denna skiljer sig lite från dina andra pga av stråk arret som jag tycker är mycket bra.
Ibland hamnar sången lite väl i bakgrunden.

Gott!

karl:

--- Citat från: equality skrivet 28.02.2007, 23:41:16 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 28.02.2007, 04:44:35 ---har lyssnat ett flertal gånger och blir helt gripen av låten....fantastiskt :o
....

--- Slut citat ---

Det är bara så med Karls musik.
Jättsnyggt arrad. Hört denna i en tidigare version och den har utvecklats helt rätt tycker jag.
Du har en förmåga att skriva om angelägna ämnen och återge dem med tyngd, allvar, medkänsla och
andra kännetecken för en sann konstnär.

--- Slut citat ---

vet inte om jag kan axla den manteln men kul att du tycker det går åt rätt håll, känns lätt pretto att försöka åt  det här hållet textmässigt men vad fan det är inte så kul att läsa om det ena kriget efter det andra och samtidigt i vår ankdamm av världen sitta och försöka knepa ihop en schysst refräng som slår....bla..bla..bla however fortfarande en skiss men åt rätt håll då?

tackar för lyssningen / karl

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion