Forum > Demolåtar

Larsson - moll ska det vara..

<< < (12/16) > >>

bow35:
HM: Härligt! Ser fram emot att höra fulllängd version.

Dividend: Har svårt för de stråkarna på denna låt.

Har inte hört jonnestone, tyvär.

Asti: Tycker sången blir lite för grav allvarlig och kanske lite för lite varierad.

bow35:
Dividend: Måste säga detta, även om det innebär att jag kastear sten i glashus med tanke på mitt eviga bemmande. Men det jag vill ha sagt är att jag många gånger upplever dina stråkar som att de bara mal på i all evighet och saknar fullständigt dynamik.  :ph34r:

It takes one to know one.

Dividend:
Jo, så är det nog om du uppfattar det så.. :)

Var inte så speciellt nöjd med stråket, om jag minns rätt. Kommer inte ens ihåg hur min tolkning på den här låter...

Kornstad:
Åååååå vad bra detta är!!
Blev mycket inspirerad och var på vippen att börja sjunga in en egen version.   ;)

Jag hittar inte Jonners bidrag  :( men de två andra låter riktigt bra båda två.
Men du sjunger ju inte helt oävet själv heller, tex i... vad heter den...Purple you!!  ÄLSKAR den låten, men har tappat bort den.
Denna är ju längre också, så det är bara att göra ett nytt underverk!    ;)   

Marruschkka:
Jaha, nu har ju flera tolkat Larssons sköna låt, så nu var det min tur, har faktiskt känt något här sen jag hörde låten från början :D Den här kändes för mej  så natur-folkaktig så jag valde att lägga in sång i den andan...helt spontant.

Jo, Freddy och någon annan som saknar text på denna, så vill jag säja att jag hittade ingen här alls ;)

Who´s next?;)

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion