Forum > Demolåtar

Bengan - Drag Me Down

<< < (6/9) > >>

Tokai:
Härlig punkrock. Hör tyvärr inte så stor skillnad mellan de två versionerna. Men den sista är nog bäst.
Gillar hur virveln sticker fram bra igenom gitarriffet. Coolt, fräckt. Lite Z Z top i sticket. Det sitter bra det här!

Bengan_gbg:
Asti: Tack! Det halvt atonala solot försvann efter Wernis inrådan här ovan.

Tokai: Punkrock? Njae väl???? Tack så mkt. Det är nog ZZ-referenserna som är tydligast kanske.

Alla: Nu har jag gjort om IGEN...hade ju massor med annat som jag skulle göra idag men det blev det ju inget med....nya knasterfria gitarrer med mer "traditionellt" ljud, lite mer smäck i virveln (och lite blötare)...och ett helt rackarns nytt solo.

Trött i öronen - hur är balansen???

REV 3 (final?):Bengan - Drag Me Down

Gurano:
Hej
Jag tycker att det låter kanon, men det distar fortfarande på något enstaka ställen (knappt hörbart, men jag e lite petig då allt låter kanon i övrigt)

Gurano

Eddi:
Jo för fan det här var grejor det - kommer inte ihåg vad jag ev- klagade på i förra inlägget men om jag nu gjorde det så drar jag tillbaka allt. Suveränt lirat och bra låt. Garvet kommer jag ihåg och det är mer accentuerat nu - bra.

Clemens:
Riktigt bra detta! Skön basgång en bit in i låten..något överkomprimerad kan jag tycka..men annars kalas!  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion