Forum > Demolåtar

Carry me home

<< < (2/3) > >>

Eddi:
Jättefin låt bra sjunget och spelat men som andra tidigare varit inne på låter det mycket i högra spektrumet knappt någon diskant i vänstra. Jag skulle ha testat att narrowa down pianot samt lägga stråket både till höger och vänster men inget i mitten.

Girly:
Asti: Dags för engelska kurs. Får ändra - skiter i rimmet  ;) Tack!
Eddi: Tack! Framför till mannen "bakom spakarna"  :)

MaxB:

--- Citat från: Girly skrivet 27.11.2010, 12:50:18 ---Asti: Dags för engelska kurs. Får ändra - skiter i rimmet  ;) Tack!
Eddi: Tack! Framför till mannen "bakom spakarna"  :)

--- Slut citat ---

Kommentar om kommentar om piano - tag notis eller kommentera varför det passerar? Vill veta!

Tillägg: såg nu att du kanske redan kommenterat det. Vill veta hur det mottas. Kanske även jag kan lära mig något?  :P

Girly:
MaxB: Du undrar om jag struntar i tips och råd?
Nä, inte alls. Jag sitter dock inte på själva musiken... den ligger på hårddisk i Tyskland  ;)
Och jag framför alla synpunkter som kommer in här... hade jag haft projektet i sin grund och helhet tror jag att jag (med din/er hjälp) hade varit inne och petat liiiite.
Får väl ta på mig min Ninja-outfit  :ph34r: och se till att det händer något  ;)

MaxB:
Så, var är du på väg? Är det en nöjessyssla eller finns ambitioner hos dig eller i Tyskland att det ska vara mera eller är det redan mera än nöje?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion