Som du skriver coool!
Schysst sound å mix kan jag tycka..riktigt bra detta! /C
Man tackar

Helshysst! Bra tempo i låten. Dämpad virveltrumma tror jag. Lite mycket ridesymbal för min del, men trummor är ju ett kapitel för sig och smaken delad. Inte hörde jag nån synth som störde. Men jag kanske tillhör flumgenerationen, som gillar lite flum? :-)
Jo trummor är ett kapitel för sig - är inte särskilt bra på att få till det, men eftersom jag inte kan bättre så får det duga

Kul att du gillar
JÖSSES va du e produktiv
Själv är jag mitt i ett datorbyte å får inget gjort alls. Håller på att uppdatera från XP till Windows 7 (64)... Själva låten då. Pink Floyd var det ja, låter riktigt bra. Gillar mixen och delayn och allting. Lite halvfärdig kan jag väl tycka att den är. Jagmenar så att den tar slut utan att riktigt komma igång... skanar väl ett parti med sång eller nåt.
Space
Lycka till med W7 - jag har oxå W7 64 bitar å det funkar utmärkt. Pink Floyd gjorde ju ibland jäkligt långa låtar så vi får se om jag förlänger den med ett klimaxparti (eller nåt) - men nån sång? tja jag vet inte..vi får la se. Kul att du gillar.
Den här gillar jag 
Skönt flum och synten gör det där lilla extra.
Snyggt 
/Marre
Tackar! kul att du gillar (det var denna låt jag höll på att pilla med när vi senast pratades vid

)
Schnückt! Kändes lite seg i början men sen kom den igång, tycker jag. 
Vielen dank! Tackar - den måste ju vara lite seg i början annars kan den ju inte komma igång liksom

Tack alla för komment - kul att ni inte har negativa synpunkter på ljudbilden, för jag hade ett jäkla schjååå att få det att låta som det gör.
Gurano