Forum > Demolåtar

mahan - THE POLAR BEAR

<< < (5/6) > >>

equality:
Missat denna Johan. Svänger bra! Härligt lir på alla instrument. Steely-Dan vibbs  :wub:. Skönt groove och gitarrgunget är ju så bra! Den här skulle du lirat i Gula Villan. Blir ju en ny chans i augusti, verkar de som. Bra mix och ljud och bra sväng Johan! En av dina bästa helt klart.

mahan:

--- Citat från: equality skrivet 13.03.2011, 03:00:16 ---Missat denna Johan. Svänger bra! Härligt lir på alla instrument. Steely-Dan vibbs  :wub:. Skönt groove och gitarrgunget är ju så bra! Den här skulle du lirat i Gula Villan. Blir ju en ny chans i augusti, verkar de som. Bra mix och ljud och bra sväng Johan! En av dina bästa helt klart.

--- Slut citat ---
Va kan ja säga... TACK! :wub:
kul att det uppskattas!

h.   johan

Jay Thomas:
En ryslig läckerbit, denna! Gillar från start till mål! :D

Låten i sig är redan toppnotch, sedan kommer ju den ack så aktuella texten och daskar en rakt i nian!  :wub:

SYNTH:
Du kan får allt till det min gode mahan gillar jag! :D

mahan:

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 13.03.2011, 07:41:08 ---En ryslig läckerbit, denna! Gillar från start till mål! :D

Låten i sig är redan toppnotch, sedan kommer ju den ack så aktuella texten och daskar en rakt i nian!  :wub:

--- Slut citat ---
Tackar JT!
Bumppade denna just för att jag tyckte den passade inför dom Japanska problemen, hoppas verkilgen att dom knepigheterna inte utlöser sig i våran närnatur!

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion