Forum > Färdiga produktioner
Yllet - A different kind of joy
Yllet:
Hej vänner. Jag tackar för alla fina ord och skriver därmed en liten förklaring till hur jag jobbat med denna låten. Se ovan!
mvh Jon
Eddi:
Okido tack för det - här ska testas.
Clemens:
Jobbar nog lite åt det hållet.. är en stor "Aha" upplevelse när man inser hur mycket man kan åstadkomma bara genom att skära på rätt ställen innan kompressorer å annat.. :)
Yllet:
--- Citat från: Clemens skrivet 13.11.2010, 16:03:45 ---Jobbar nog lite åt det hållet.. är en stor "Aha" upplevelse när man inser hur mycket man kan åstadkomma bara genom att skära på rätt ställen innan kompressorer å annat.. :)
--- Slut citat ---
Helt rätt, men folk glömmer ofta att highcut kan vara minst lika viktigt som lowcut om det används på rätt sätt :) Speciellt om du vill komma bort från den digitala steriliteten.
/Jon
Clemens:
--- Citat från: Yllet skrivet 13.11.2010, 17:35:55 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 13.11.2010, 16:03:45 ---Jobbar nog lite åt det hållet.. är en stor "Aha" upplevelse när man inser hur mycket man kan åstadkomma bara genom att skära på rätt ställen innan kompressorer å annat.. :)
--- Slut citat ---
Helt rätt, men folk glömmer ofta att highcut kan vara minst lika viktigt som lowcut om det används på rätt sätt :) Speciellt om du vill komma bort från den digitala steriliteten.
/Jon
--- Slut citat ---
ja..skall nog jobba mer på highcut än vad jag gör, blir ju mycket synthar i min musik, så värt att utforskas.. :) (C
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida