Forum > Demolåtar

JT - Alias Mr Anderson. Fortfarande för osynkat?

(1/5) > >>

clavinova:
Testar ytterligare ett jam och undrar om jag möjligtvis lyckas spela tightare denna gång. Perfekt är det inte, undrar bara om det är en förbättring sedan förra jammet?

.

clavinova:
Tack, då har jag förstått att detta är snortight, härligt! ;)

spacetrucker:
Oj, den va bra. I all sin enkelhet. Började lyssna och glömde genast bort att kolla om det var tajt eller inte. Gillade detta verkligen. Kollade en gång till, dedär med tajtheten... inget som störde mig utom de allra första symbalslagen... eller var det hihat... nå, i alla fall, i "introt" tyckte jag väl att dessa symbalslag inte träffade riktigt rätt.

Me like :lol:

Space

Harmonica mike:
Småbluesigt och helrätt för mina öron,gillade detta.Helt riktigt lite off beat på cymbalen i början,sedan funkar det fint när kantslagen kommer in.Guran lät som en "tweakad" Hammond och lurade mig totalt..På andra lyssningen fattade jag vilket som var gitarr  :)

Gott jobbat JT,du närmar dig mina marker - coolt!

Mike

clavinova:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 09.11.2010, 10:27:44 ---Oj, den va bra. I all sin enkelhet. Började lyssna och glömde genast bort att kolla om det var tajt eller inte. Gillade detta verkligen. Kollade en gång till, dedär med tajtheten... inget som störde mig utom de allra första symbalslagen... eller var det hihat... nå, i alla fall, i "introt" tyckte jag väl att dessa symbalslag inte träffade riktigt rätt.

Me like :lol:

Space

--- Slut citat ---

Kiitos Space! :)
Härligt att det ligger "inom gränsen". Cymbalslagen ligger på 2an och 4an helt avsiktligt. ;)

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.11.2010, 11:07:44 ---Småbluesigt och helrätt för mina öron,gillade detta.Helt riktigt lite off beat på cymbalen i början,sedan funkar det fint när kantslagen kommer in.Guran lät som en "tweakad" Hammond och lurade mig totalt..På andra lyssningen fattade jag vilket som var gitarr  :)

Gott jobbat JT,du närmar dig mina marker - coolt!

Mike

--- Slut citat ---

Tackar Mike! :)
Kanske ett bluescolab någon dag? (fast det dröjer...)  ;)

Ska rensa lite i röran då det känns som om det är för fullt påslag i början...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion