Forum > Demolåtar

Wernborg - Min gud (Svensk vrålrock)

<< < (4/4)

Gurano:

--- Citat från: Wernborg skrivet 08.11.2010, 22:23:28 ---Måste vara fullständigt hemmablind. Jag tyckte inte alls detta var progg, men tydligen är det det. Med tanke på att svensk politisk progg är bland det värsta jag vet så hamnar denna i papperskorgen direkt.
 :lol:
Tack allihop ändå. Nya tag!!

--- Slut citat ---
Det är nog så att det bor en liten proggare i dig vare sig du vet om det eller inte. Bejaka dina andra sidor oxå :D
/G

mahan:
Varför fick jag inte ta del av katastrofen??? :huh:
Eller finns det nån liten springa eller länk där man kan (fast bara i smyg) få lyssna på detta alster? :unsure:

h. nyfikna Obbnäsaren

Wernborg:

--- Citat från: Gurano skrivet 08.11.2010, 22:55:45 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 08.11.2010, 22:23:28 ---Måste vara fullständigt hemmablind. Jag tyckte inte alls detta var progg, men tydligen är det det. Med tanke på att svensk politisk progg är bland det värsta jag vet så hamnar denna i papperskorgen direkt.
 :lol:
Tack allihop ändå. Nya tag!!

--- Slut citat ---
Det är nog så att det bor en liten proggare i dig vare sig du vet om det eller inte. Bejaka dina andra sidor oxå :D
/G

--- Slut citat ---

Nja. Tror nog snarare jag drabbades av en släng av nostalgi härom kvällen när jag gjorde en cover på min ungdom.  :lol:

--- Citat från: mahan skrivet 08.11.2010, 22:59:16 ---Varför fick jag inte ta del av katastrofen??? :huh:
Eller finns det nån liten springa eller länk där man kan (fast bara i smyg) få lyssna på detta alster? :unsure:

h. nyfikna Obbnäsaren

--- Slut citat ---
Usch. Du är säkert en sån som åker och tittar på bilolyckor också. Fy skäms på dig.  :lol:

mahan:
Oh ja.. you know my fears...
BLOOD SWET AND TEARS!!!!! :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion