Forum > Färdiga produktioner
JT - Drömma sig bort (uppdaterad med mp3-länk)
Clemens:
Riktigt nice JT! Tycker åxo att du får in en hel del nordiska tongångar..kanske flöjten som går i lite speciella harmonier som bidrar till detta. Schnyggt! :) /C
mahan:
Tjou JT!
Very nice avkopplingmusik, detta kan du! Kankse lite väl vassa stråkar. Avdelningen med flöjten och kören blir häftigt snygg bara du kollar att kören inte kör för hårt volymmässigt, kolla balansen.
Lyssnat nåra gånger och mitt absoluta favoritparti är introt, absolut snyggt med pianot! Det temat kunde ju gärna få återkomma i låten... den delen liksom låter mycket proffsig och ger enligt Obbnäsarns tycke den mest bortdrömmande och njutningsfullaste delen!
h. johan
clavinova:
--- Citat från: Eddi skrivet 07.11.2010, 21:23:01 ---Jag blir lite ambience av detta :D Helskön prod med video och allt, Har du filmat? Hur fick du molnen att gå så snabbt. Ballt med slutet som om någon alien vill förmedla att han söker kontakt med vår ledare Reinfeldt. :lol:
--- Slut citat ---
Tack Eddie! :)
All film kommer från ett publikt internarkiv, jag har bara "valt rätt" filmer till musiken.
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 08.11.2010, 11:17:55 ---Blir lite avis då jag inte kan se filmen..
Men det ordnar sig,Eva har en bärbar..Musiken skön som en sommar fläkt.Lugn och ro genomfar mig denna tidiga förmiddag.Lyssnar mycket på "I´m The Ocean",där fick du/vi till det ordentligt.
Får samma lugna sköna feeling av denna så du är på rätt spår.
Mike
--- Slut citat ---
Tackar Mike! :)
I'm the ocean är fortfarande en rysligt bra låt, håller med! :) Samma härad, absolut!
--- Citat från: Clemens skrivet 08.11.2010, 17:11:39 ---Riktigt nice JT! Tycker åxo att du får in en hel del nordiska tongångar..kanske flöjten som går i lite speciella harmonier som bidrar till detta. Schnyggt! :) /C
--- Slut citat ---
Tackar Clemens! :)
Du är ju i min värld stämningsmästaren så det är kul att du diggar!
--- Citat från: mahan skrivet 08.11.2010, 22:54:35 ---Tjou JT!
Very nice avkopplingmusik, detta kan du! Kankse lite väl vassa stråkar. Avdelningen med flöjten och kören blir häftigt snygg bara du kollar att kören inte kör för hårt volymmässigt, kolla balansen.
Lyssnat nåra gånger och mitt absoluta favoritparti är introt, absolut snyggt med pianot! Det temat kunde ju gärna få återkomma i låten... den delen liksom låter mycket proffsig och ger enligt Obbnäsarns tycke den mest bortdrömmande och njutningsfullaste delen!
h. johan
--- Slut citat ---
Tackar Johan! :)
Ska kolla över balanserna, i sinom tid men mangen takk för påpekandet. Introt ja. Kanske kommer att bli något mer men just nu så får det vila som intro.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida