Forum > Färdiga produktioner

Nightlife

<< < (3/6) > >>

aROCKER:
Jo det är jag som sjunger och det låter illa.
Men det var jag som gjorde original mix då vi tävlade med denna har jag för mig och jag sjöng in det hela med ett riktigt stort Ola Håkansson -delay (Secret Service) och därför är sången så KUK-lös så man kräks. :( :lol:

Edit: det låg en röst oktav ner också, så med den och superdelayet så lät det inte så här tragiskt, hehehe, bara nästan.

Edit2: Är det kompressor på sången ens!?

Cube:
Hallo!

Nu har jag gjort justeringar. Trummor rösten och gitarrerna!
Behöver lite feedback igen! (känner att detta låter mkt bättre än den förra versionen)

[mp3=200,20,0,center]http://dl.dropbox.com/u/3094965/Nightlife%20%C3%A4ndringar.mp3[/mp3]

(det verkar som att spelaren inte fungerar men det går att klocka på mobilen (den gröna ikonen till höger)

mahan:
Tjou Cube!
Jajjamen... nu sitter hela patrasket very well!
Trummisen har hittat sina cymbaler!
Basen kunde ännu lite dras uppåt.

Sången o stämmorna sitter snyggt, med ännu lite mer övning o säkerhet på sången kan ge denna snygga låt ännu större push!

Gurasolot med stämgurorna fortfarande snygga men nu ligger den delen aningen i ena örat, tycker du kunde breda ut solot med stämmorna över hela ljusbilden jämnt så känns det större o stadigare.

Bra jobbat!

h.  johan

Cube:
Tjena mahan!

Ja, jag blev sj ganska nöjd med trummorna.
Tycker du verkligen att basen ska höjas mer, sj hör jag den tydligt! (kan vara rummets fel)

Oj solot ligger ju helt fel i ljudbilden, ska ändras

Tack mahan :)

Cube:
Ingen mer som vill kommentera nya versionen? Kom igen nu KR PLEEEEASE  :(

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion