Forum > Färdiga produktioner

Som kontrast till all rock

(1/3) > >>

clavinova:
Även om rock kan vara nog så god, kan det vara skönt att luta sig tillbaka ibland och ta det lugnt. En röd tråd som traditionellt slingrar sig fram som en vårbäck om vintern.

.

Eddi:
Skomakare bliv vid din läst :D Närå klart du ska ge dig ut på rocknroll turné men sluta inte med dessa örongodislåtarna - den här kommer jag att lyssna på igen vid 24-tiden ungefär - underbar - wonderbaum.

Gurano:
Jäpp det var en stor kontrast. Sparsmakat och bra! Skönt med avskalade ljud ibland :)
Relaxerande ;)

Ha´t
Gurano

clavinova:

--- Citat från: Eddi skrivet 27.10.2010, 23:02:10 ---Skomakare bliv vid din läst :D Närå klart du ska ge dig ut på rocknroll turné men sluta inte med dessa örongodislåtarna - den här kommer jag att lyssna på igen vid 24-tiden ungefär - underbar - wonderbaum.

--- Slut citat ---

Tack Eddi! :)
Bliv vid din läst? Jo, det stämmer nog, även om man kan "prassla" lite då och då.  ;)

--- Citat från: Gurano skrivet 27.10.2010, 23:34:45 ---Jäpp det var en stor kontrast. Sparsmakat och bra! Skönt med avskalade ljud ibland :)
Relaxerande ;)

Ha´t
Gurano

--- Slut citat ---

Tack Gurano! :)
Kul att läsa att även en rockräv som du, finner detta relaxerande. :)

MaxB:
Heja mister ambient! Skönt pianosound! Jag gillar inspirationen som jag upplever närmast kommer från Keith. Underbart lugnt avslut på stycket!

Vill också att du ska fortsätta med nattjammen! You should also leave your läst m.a.o.  :lol:

Och allt för din egen skull!  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion