Forum > Demolåtar

Asti - En del av oss dör

<< < (6/6)

spacetrucker:
Har lyssnat på denna några gånger nu men detta är nog inte riktigt min kopp kaffe. Stiligt gjort är det, låter väl balanserat tycker jag men låten knäpper inte på några strängar inom mig, tyvärr...

Space

asti:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 01.11.2010, 10:11:21 ---Har lyssnat på denna några gånger nu men detta är nog inte riktigt min kopp kaffe. Stiligt gjort är det, låter väl balanserat tycker jag men låten knäpper inte på några strängar inom mig, tyvärr...

Space

--- Slut citat ---

Nej, den här Skånerosten är inget för veklingar!  :)
Tråkigt att du inte gillar, men tack för lyssning och kommentar!
/Asti

Marruschkka:
En mycket melankolisk brygd som är vacker i sina harmer, så är det ju alltid med dina låtar. Men den kräver nog att jag är i nåt slags stilla vemod eller nåt för att kunna ta till mej det här till fullo <_<

Hör en del puffar från micken, blir säkert bra när du justerat :)

/Marre

asti:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 01.11.2010, 19:12:17 ---En mycket melankolisk brygd som är vacker i sina harmer, så är det ju alltid med dina låtar. Men den kräver nog att jag är i nåt slags stilla vemod eller nåt för att kunna ta till mej det här till fullo <_<
Hör en del puffar från micken, blir säkert bra när du justerat :)
/Marre

--- Slut citat ---
Roligt att du i alla fall gillar harmonierna!  :)
Ja, det blir lätt vemodigt när jag ska göra en låt. Vet inte riktigt varför, men det känns på något sätt naturligare.
Har åkt på en otroligt envis förkylning, så det kan nog dröja ett tag innan jag klarar att sjunga om.
Tack för lyssning och synpunkter!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion