Forum > Demolåtar
Hogge - Ballad (21 okt 2010)
Emulator:
--- Citat från: hogge skrivet 22.10.2010, 23:08:03 ---
--- Citat från: Kornstad skrivet 22.10.2010, 23:03:20 ---Ahhh...skulle precis kommentera version 1 som jag lyssnade på tidigare och nu igen, men såg då att det fanns en version 2 också!!
Jaja, i första versionen tänkte jag säga att det var ett bra utkast och att det kunde bli en riktigt bra låt med lite guror till, men nu hinner jag inte lyssna på 2:an så jag får köra ett riktigt utlåtande imorgon.
Hoppas du har överseende med detta fruktansvärda snedsteg. ;)
--- Slut citat ---
HAHAHA.. För ett utlåtande från Dig Kornstad är jag beredd att gå ner på knä och utföra sexuella handlingar (nästan) :P
--- Slut citat ---
This is more information that I need.
:rolleyes:
(ska lyssna också)
MaxB:
Reffen imponerar inte, den är svagare än resten upplever jag och så ska det ju inte vara.
Du har en häftig röst! Jag har tyvärr inga tips på vad som skulle motverka min inställning till refrängen så strunta i vad jag tycker om den.
MaxB:
Vid ytterliggare lyssning så är det ändå något med "struttigheten" som tilltalar. Den är med både i vers och refräng. Känner ändå att det skull fungera att ta in något annorlunda just innan "say hallo..."-delen. Hmm...
Dividend:
Själv undrar jag om Kornstad vågar återkomma om 2:an idag :P
.. det gjorde han! (Dags att ringa polisen? :P )
Kornstad:
Njae....han har hållit sig lugn än så länge iaf så jag tror att det skall gå vägen. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida