Forum > Färdiga produktioner
Martin - Fraktalernas hämnd
SYNTH:
Inte så tokigt faktiskt går att göra något riktigt gött av detta precis som DåligtGehör skriver går det blanda in elektronisk med mera kan bli ruggigt bra till slut. B) :)
pirateKING:
Är ju helt i otakt ju :D
Detta hör inte hemma i färdiga demon. Men jag antar att man skulle kunna ta några sekunder från elbas slingan och göra nåt av.
DåligtGehör:
--- Citat från: pirateKING skrivet 23.05.2007, 16:31:54 ---Är ju helt i otakt ju :D
Detta hör inte hemma i färdiga demon. Men jag antar att man skulle kunna ta några sekunder från elbas slingan och göra nåt av.
--- Slut citat ---
Om målet vore att hålla takten så att alla kan klappa med så är den nog inte där, men vem har sagt att det skall vara syftet med all musik ;)
valdez:
jazzigt..och klart sketabra!..men din tanke var att vi skulle uppleva det som ett kaos kanske ..heheh ganska mycket ordning i den röran kan jag säga..man får vara musiker för att fixa en sån ordnad röra..snyggt jobbat!
Eddi:
Den här låten har jag retat mig på länge för att den har KRs längsta låtnamn vilket ställer till det i Mediacentret. I alla fall ikväll lyssnade jag på den för första gången och den är verkligen riktigt skön även om det mer är ett jam av något slag. Martin har väl försvunnit men låten är kvar så jag bumpar den .... :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida