Forum > Demolåtar
Asti & CPG - Vision in my mind (ny version)
asti:
--- Citat från: mahan skrivet 15.10.2010, 19:33:13 ---Tjou Asti!
Du e den första som kommer "igenom" min nya supersnabba connection to the internet.... "FRÅN SOMMARSTUGAN"... Har nu skaffat allt som står till förfogande och fastnat vid denna "bastulax" som verkar funka som aldrig förr! Frågan om en "nätsticka" med riktbar antenn och mycket stor erfarenhet-..... inte min men alla delar adderade så tycks denna "sticka" funcka med rätt snygg fart..... så here we go....
Nu e det så att trummorna kommer från en helt annan värld än din snygga låt, så dom burkarna kan du slänga under äppelträdet! Hellre en "unplugged" version av låten eller ge burkuppgiften åt mahan!:=)
Så utan trumskramlet ger jag 8+ åt låten, alltid lika bra guralir o sång alá Asti!
h. johan
--- Slut citat ---
I "refrängen" vill jag nog behålla trummorna som det är, men du får hemskt gärna hjälpa mig med trumkompet i verserna!
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
mahan:
en version utan trummor please! :)
Hur många BPM ligger som botten?
PM:ar dig senare.
h. johan
asti:
--- Citat från: mahan skrivet 15.10.2010, 20:02:52 ---en version utan trummor please! :)
Hur många BPM ligger som botten?
PM:ar dig senare.
h. johan
--- Slut citat ---
Visst, det kommer! Kul!!
/Asti
asti:
Testar lite andra, jazzigare trummor i väntan på "the real thing". :)
Vill ha kvar intensiteten och drivet i den snabba 6/8-delstakten, så det får inte bli för återhållsamt.
Men det kanske fortfararande låter rörigt...?
Gurano:
En låt med härligt driv. Får lite känsla (av lite av basliret på vissa partier) av den tidiga tv-serien Mission impossible...hmmmm eller om det är någon tidig western från 60-talet - är osäker ? :wacko:
Bra känsla, som du vet så gillar jag din sångröst :) men sången känns lite vass - men jag är osäker om det beror på mina lurar (har inte lärt mig de nya lurarna ännu). Jag hör något slags klipp precis när låten slutar - kan kanske mixas bort.
Ha det gott
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida