Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Dont You See
Eddi:
Ja nu är den klar den här långköraren som jag säkert hållit på med i 4 veckor eller nåt. Div sa nåt om att mixen inte var bra men jag har försökt att göra det så bra som möjligt - alla förslag välkomna. Gurano har förtjänstfullt öst på med bas på de flestra tonerna jag har dessutom en syntbas som kompletterar. Rösten har inte varit bra de senaste veckorna så slår ni ner på det så är det förmodligen mer än befogat. Här är den i alla fall min Metall-låt (kommer troligen aldrig att göra en till) liksom i första posten..
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/DontUc.mp3[/mp3]
Emulator:
Så där skitmetal känns det ju inte :D
Men kul och egen eddirock! Andra versen kunde må bra av en riktig telefon-eq på rösten tycker jag, skulle låta coolt!
Mörka rösten i första versen (och senare) kunde må bra av en skvätt overdrive också :)Tycker sången överlag sitter bra till låten, men till nästa gång kanske ännu mer attityd, som man anar här.
Gillade detta. Visst, mer metal kunde det vara om du vill ha det mer metal, med lite mer rammsteingitarrer och så, men tycker annars att du hittat en liten egen nisch ändå.
Gör fler liknande!
Marruschkka:
Gillar´t oxå.
Bra tryck mina herrar :D
/Marre
asti:
Bra ös och "stort" ljud! Tycker att sången är för mycket "mellanregister", lite åt telefonrösthållet.
Saknar också lite "botten" i ljudet, men det kan vara mina taskiga hörlurar på jobbet....
spacetrucker:
Grattis... va kul att den är klar :lol: Men du, du kunde kanske ändra på.... nä, skojar bara ;)
Guranos förtjänstfulla bas hade dock kunnat höras lite mer.
Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida