Forum > Färdiga produktioner
Solemn Embers - My Prison
kpinnen:
Ingen som har något att säga förutom MaxB ?
Eddi:
Jovisst bra att du bumpar den hade jag missat. En riktigt spännande historia med bra layed back voice det lilla problemet som jag upplever är att jag inte hör vad du sjunger och speciellt svårt blir det vid dialogen mellan höger och vänster vid runt 100 och framåt. Känslan finns ju där trots allt men om du vill att man ska höra vad som sjungs/sägs så får du nog fila lite till eller slänga upp texten - möjligen är virvelkaggen i pappigaste laget säger jag som kan nada om det men ta det för vad det är en ögonblicks funderingar. Skön låt.
bjurte:
Bra och ödesmättad låt,gillar soundet och sång.
Däremot klarar jag inte av den helt Högerpanorerade gitarren,den måste få en motpart i andra örat i sådana fall.
Annars känns det nästan som jag får 'lock' på ena örat.. :huh:
spacetrucker:
Håller med uriah om dedär med gitarren. I övrigt gillas detta. Ja, en sak till. Trumsoundet gillar jag nog inte 100%, men det är ju en smaksak.
Space
Fuzzbub:
Jag håller med i Eddis kritik om att sång/pratet vid 100 inte hörs samt trumvirveln. Annars är det en riktigt skön ödesmättat smått dramatisk
ljudbild som jag gillar skarpt! Du sjunger bra tycker jag också, våga ta fram dig själv mera i mixen bara. ;)
Sen "hör" man ju en del saker som skulle kunnat vara med men då är vi inne på tycke och smak. :)
Bra jobb! /JEH
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida