Forum > Färdiga produktioner
Freddy Holm " Before We Say Goodbye "
MaxB:
--- Citat från: robblar skrivet 29.09.2010, 18:53:18 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 29.09.2010, 17:31:06 ---
--- Citat från: ydderF skrivet 26.09.2010, 19:09:54 ---Max,
Joda, du vil nog låta lika bra om inte bättre ;)
Eftersom Ed har skrivit texten och är amerikaner, så har jag inte helt tänkt på at förändra linjerna.. Tycker nog den är bra som den är..
--- Slut citat ---
HooOoopsan, jag kan backa ett steg. Det kändes ändå mer rätt men jag accepterar om du inte ändrar texten... ;)
--- Slut citat ---
Er Ed fra sørligere strøk (nja... Nashville er vel nære nok..)? Er det ikke der nede de sier "Coulda wrote"? ;)
--- Slut citat ---
Tnx I knew I was right :lol:
They can't speak english down there
robblar:
--- Citat från: MaxB skrivet 29.09.2010, 21:48:55 ---
--- Citat från: robblar skrivet 29.09.2010, 18:53:18 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 29.09.2010, 17:31:06 ---
--- Citat från: ydderF skrivet 26.09.2010, 19:09:54 ---Max,
Joda, du vil nog låta lika bra om inte bättre ;)
Eftersom Ed har skrivit texten och är amerikaner, så har jag inte helt tänkt på at förändra linjerna.. Tycker nog den är bra som den är..
--- Slut citat ---
HooOoopsan, jag kan backa ett steg. Det kändes ändå mer rätt men jag accepterar om du inte ändrar texten... ;)
--- Slut citat ---
Er Ed fra sørligere strøk (nja... Nashville er vel nære nok..)? Er det ikke der nede de sier "Coulda wrote"? ;)
--- Slut citat ---
Tnx I knew I was right :lol:
They can't speak english down there
--- Slut citat ---
Oh, they can, but they're creative.
Inventing new prepositions, for instance. Like "I set it up in back of the house". :)
-R
Rattlesnake:
Oj, vad det här låter bra. Otrolig närhet, renhet, men ändå köttigt, fett ljud om allting. Det finns absolut ingenting att anmärka på mixen. Och jag brukar alltid hitta något... <_< :D
Fiolen låter bra i intonationen, det hörs dock att du är lite darrig på stråken. Jag känner nämligen igen det där, har själv försökt lära mig fiol (gick åt h*e), och det är ju stråkföringen som är det svåraste...
Låten är trevlig, direkt catchy och inte alls en dussinlåt. Mycket av det jag hört i den här genren är ren smörja jämfört med denna.
Åsa:
Nu har jag lyssnat några gånger på den här fina låten, så skön låt och vilket otroligt fint ljud!
Vilket trolleriljudkort du skaffat! Usch, när jag skickar sångfiler till dig nästa gång kommer du att gråta över kvaliteten på dom :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida